قهوه خانه ها تعطیل خواهند ماند

به گزارش گروه سرگرمی، زنگانه گفت: رسته های صنفی با ریسک کم انتشار ویروس در اولویت بازگشایی هستند اما بعضی از مشاغل فعلا تعطیل خواهند ماند.

قهوه خانه ها تعطیل خواهند ماند

جهت دریافت خدمات تخریب و بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار ، علی محمد زنگانه مشاور وزیر بهداشت در جلسه تدوین پروتکل های بهداشتی بازگشایی واحد های صنفی و معین اولویت بازگشایی رسته های صنفی گفت: برای اینکه بتوان این مرحله سخت را پشت سر گذاشت باید پشت یکدیگر باشیم. به همین دلیل پروتکل های بهداشتی را برای بازگشایی واحدهای صنفی در نظر گرفته ایم.

زمان آغاز به کار واحد های صنفی مختلف اعلام می گردد

او بیان نمود: رسته های صنفی و مشاغلی که ریسک کمتری در انتشار ویروس دارند در اولویت بازگشایی هستند و در روز 23 فروردین بازگشایی خواهند شد اما بعضی از مشاغل مانند قهوه خانه ها فعلا تعطیل خواهند ماند. این شاخص ها به شکل علمی در نظر گرفته شده و هیچ گونه سوگیری وجود ندارد و سلیقه ای نیست.

مشاور وزیر بهداشت تشریح کرد: اکنون 570 هزار واحد صنفی فعال هستند و مابقی در اولین بازه که 23 فروردین است بازگشایی خواهند شد. یک سری پروتکل های بهداشتی هم داریم که تمام اصناف باید این پروتکل ها را رعایت نمایند و همچنان به قوه خود باقی هستند. این پروتکل ها به روز بوده است و رعایت آن به کاهش انتشار ویروس یاری می نماید.

این مقام مسئول ادامه داد: دستورالعمل بازگشایی ایمن در اتاق اصناف طراحی می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 781

به "قهوه خانه ها تعطیل خواهند ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهوه خانه ها تعطیل خواهند ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید