فوتبال دنیا، میرر: فابرگاس پس از ترک چلسی راهی اتلتیکومادرید می گردد

به گزارش گروه سرگرمی، فوتبال دنیا - طبق اعلام نشریه انگلیسی میرر فابرگاس در خاتمه قراردادش با چلسی به قرمزوسفیدپوشان مادرید ملحق می گردد.

فوتبال دنیا، میرر: فابرگاس پس از ترک چلسی راهی اتلتیکومادرید می گردد

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی میرر مدعی شده است که سسک فابرگاس در خاتمه قرارداد فعلی اش با چلسی که تا انتهای این فصل اعتبار دارد، این تیم را ترک می نماید و به اتلتیکومادرید ملحق می گردد.

فابرگاس از زمانی که مائوریتزیو ساری سرمربی چلسی شده است، نقش پررنگی در بازی های این تیم نداشته است و بی میلی باشگاه برای مذاکره جهت تمدید قرارداد او هم نشان می دهد که این فصل آخرین فصل حضور وی در استمفوردبریج خواهد بود.

فابرگاس 31 ساله که سال 2014 از بارسلونا به چلسی پیوست، تا ماه ژوئن سال 2019 قرارداد دارد اما او در فهرست بازیکنان مازاد ساری قرار گرفته است. او در این فصل تنها در 4 بازی برای آبی پوشان انجام داده و معین است که ورود جورجینیو و کواچیچ جایی برای فابرگاس در خط میانی تیم باقی نگذاشته است.

او چندی پیش اعتراف نموده بود که از ورود ساری به کادر فنی چلسی خوشحال است و اینکه امیدوار است قراردادش تمدید گردد اما بعید به نظر می رسد که باشگاه او را به خواسته اش برساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 12

به "فوتبال دنیا، میرر: فابرگاس پس از ترک چلسی راهی اتلتیکومادرید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، میرر: فابرگاس پس از ترک چلسی راهی اتلتیکومادرید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید