فقط خودروهای کد گذاری شده مجاز به حمل نخاله از سطح شهر بندرعباس هستند

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/هرمزگان رئیس سازمان مدیریت پسماند بندرعباس گفت: در خرداد ماه سال جاری بیش از 3000 سرویس خاک و نخاله در سایت دفع نخاله های ساختمانی تخلیه شده است.

فقط خودروهای کد گذاری شده مجاز به حمل نخاله از سطح شهر بندرعباس هستند

پوریا دروار صبح امروز (15 تیرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در حال اجرا کار اصولی و دائمی در راستای جلوگیری از تخلیه غیر اصولی نخاله هستیم، اظهار کرد: تعدادی از خودروهای حمل نخاله در سطح شهر کد گذاری شده و مابقی هم در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: تخلیه هر نوع نخاله باید در محل های مجاز که برای این کاردر نظر گرفته شده، انجام گردد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس ادامه داد: طی خرداد ماه سال جاری پنج مورد جلوگیری از حمل خاک و نخاله بدون مجوز، هشت مورد توقیف مدارک خودروهای متخلف و 22 مورد هم مجوز حمل خاک و نخاله به وسیله سازمان مدیریت پسماند صادر شده است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه هرگونه حمل و نقل خاک و نخاله های ساختمانی در سطح شهر باید با مجوز این سازمان انجام گردد، گفت: در صورت عدم هماهنگی و کسب مجوزات لازم با متخلفین برخورد خواهد شد.

دروار با تاکید بر اینکه فقط خودروهای کد گذاری شده مجاز به حمل نخاله از سطح شهر هستند، ادامه داد: سایت تل سیاه و سایت نخاله های ساختمانی واقع در بزرگراه شهید رجایی محل های مجاز تخلیه خاک و نخاله ساختمانی است.

این مقام مسئول در انتها اعلام کرد: تخلیه نخاله ساختمانی در سایر نقاط شهر ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برابر ماده 16 و 20 قانون مدیریت پسماند، برخورد می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1708

به "فقط خودروهای کد گذاری شده مجاز به حمل نخاله از سطح شهر بندرعباس هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط خودروهای کد گذاری شده مجاز به حمل نخاله از سطح شهر بندرعباس هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید