فراخوان نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی مختص منتشر شد

به گزارش گروه سرگرمی، تهران (پانا) - فراخوان نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی مختص با دعوت از همه هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش منتشر شد.

فراخوان نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی مختص منتشر شد

به گزارش روابط عمومی، فراخوان نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی مختص منتشر شد. این جشنواره 19 دی ماه 1399 در بندر گناوه برگزار می گردد.

موسسه فرهنگی هنری مختص با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی مختص را برگزار می کنند و این جشنواره در دو بخشایده هایی برای ارتکابِ اجراو پنل مصاحبه پیرامون هنرهای اجرایی معاصردر بندر گناوه برگزار می گردد.

این جشنواره که با دبیری علی حجی برگزار می گردد، باهدف مواجهه ای صریح با ایده ها و طرح های اجرایی و توجه دوچندان به اهمیت مفهوم کارگاه و تجربه های شکل گرفته چه در فرایند تمرین و چه در فرایند ذهنی هنرمند، در نخستین دوره برگزاری جشنواره، از طرح های خلاقانه و پیشرو متکی بر اجرا حمایت کند. به همین منظور از همه هنرمندان سراسر کشور با احترام دعوت به عمل می آورد با حضور در این رویداد ما را در شکل دادن به نخستین دوره این جشنواره که قرار است در بندر گناوه برگزار و نقطه شروع جشنواره ای عظیم تر جهت استقبال از اجراهای صحنه ای تجربه گرا باشد، کمک کنند.

گروه های نمایشی می توانند با ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی وتکمیل فرم ثبت نام به وسیله وب سایت موسسه فرهنگی هنری مختص به نشانی www.mokhtasinst.com به صورت آنلاین یا تکمیل فرم ثبت نام دانلود شده و ارسال فرم به نشانی پست الکترونیکی درخواست خود را ثبت نموده و از شرایط پذیرش آثار در این دوره از جشنواره اطلاع پیدا کنند.

این جشنواره با هدف اهمیت طرح و ایده به عنوان نقطه شروعی برای اجرا، کشف راه های جدید برای پیوندی نو میان ادبیات و اجرا، اهمیت فرایند تمرین نگاری تا رسیدن به طرح و ایده و توجه بیشتر به اهمیت فرایند ذهنی هنرمند در رسیدن به طرح اولیه برگزار می گردد و بخش ایده هایی برای ارتکابِ اجرا در اولین دوره جشنواره تئاتر تجربی مختص به صورت رقابتی برگزار خواهد شد.

این فراخوان به صورت کامل در سایت www.mokhtasinst.com منتشر شده است.برای دانلود فایل کامل فراخوان اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1203

به "فراخوان نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی مختص منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی مختص منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید