عوامل مهمی که بر تصمیم های سفر در پساکرونا تاثیر دارند

به گزارش گروه سرگرمی، ایسنا/ این خبر پیرامون عوامل مهمی که بر تصمیم های سفر در پساکرونا تاثیر دارند، برای شما نگارش شده است.

عوامل مهمی که بر تصمیم های سفر در پساکرونا تاثیر دارند

رونق گردشگری صلح و دوستی در پساکرونا

به نقل از کانورسیشن، اگرچه هنوز در بسیاری از کشورها محدودیت های قابل توجهی درباره سفر و گردشگری وجود دارد، اما تبلیغات آژانس های مسافرتی بیشتر شده است. عوامل مهمی بر تصمیم های سفر در پساکرونا نقش دارند که به بعضی از آنها اشاره می گردد.

با توجه به بیماری همه گیر کووید- 19 شرایط سفر و پیش بینی برنامه ریزی تعطیلات در آینده، پیچیده و احتیاج به انجام اقداماتی خواهد داشت. مسائل مالی نیز بر گردشگری جهانی تاثیر خواهد گذاشت، زیرا طی بیماری همه گیر افراد بسیاری درآمد خود را از دست داده اند. با خاتمه همه گیری، انتخاب تعطیلات بر اساس مقصد و جاذبه نیز خاتمه خواهد یافت و در عوض، صنعت گردشگری و گردشگران بیشتر به احتیاجهای شخصی خود توجه خواهند کرد.

گردشگران در پساکرونا انتظار خدمات مهمان نوازی بیشتری از ارائه دهندگان گردشگری دارند. در پساکرونا بعضی از انواع گردشگری مانند گردشگری پزشکی، گردشگری سلامتی و گردشگری معنوی و مذهبی با توجه به اهمیت آنها بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

فابیو کاربونه، کارشناس گردشگری اظهار کرد: انتظار می رود افراد در گردشگری پساکرونا به افراد بیشتر از مقصد توجه نمایند و بسیاری از افراد بعد از رهایی از فاصله فیزیکی، برای ملاقات عزیزان دور از وطن سفر نمایند و به همین دلیل، گردشگری پساکرونا توسعه انسانی، گفت وگو و صلح را محور اصلی قرار خواهد داد. بنابراین، مهمترین گردشگری در پساکرونا، سفر برای ملاقات دوستان و اقوام، گردشگری داوطلبانه و گردشگری صلح خواهد بود.

گردشگری داوطلبانه، ترکیبی از سفر و مشارکت در فعالیت های زیست محیطی یا بشردوستانه در یک مقصد خارجی است. با توجه به عواقب مالی ناشی از بیماری همه گیری کووید- 19، احتیاج به گردشگری داوطلبانه در کشورهای در حال توسعه بیشتر خواهد شد، زیرا نه تنها مطلوب بلکه لازم است.

گردشگری صلح نیز با علاقه بازدید از مقاصد خاص مرتبط است تا بتواند به وسیله تحقیق و آنالیز برای توسعه صلح، به کوشش های یک مقصد برای ایجاد صلح یاری کند. گردشگری صلح بطور معمول شامل بازدید از بناهای یادبود صلح یا مناطق درگیر با هدف یادگیری از اشتباهات جنگهای گذشته و یاری به رفع کردن اختلافات یا جلوگیری از درگیری های موجود است.

از جمله فعالیت های گردشگری صلح سفرهای آموزشی به مکان هایی مانند بنای یادبود دیوار برلین و پارک صلح هیروشیماست. این مورد همچنین ممکن است به شکل شرکت در کارگاه ها و کنفرانس ها در بین متخصصان حل اختلاف و یا راهپیمایی های صلح آمیز باشد، بازدید از آثار هنری معروف صلح و نمایشگاه هایی با مضمون صلح، جشنواره ها و فعالیت گردشگری مرتبط با صلح نیز با اهمیت خواهند بود.

صنعت گردشگری یک فرصت منحصر بفرد درباره تامل در آینده است و اگر بخواهد تاثیرگذار باشد، باید کیفیت و تجربه های مقرون بصرفه و مهم از نظر گردشگران را در اولویت قرار دهد. با فراهم شدن شرایط سفر در پساکرونا، ترویج مقصد و دیدنی های آن دیگر مورد توجه نخواهد بود. صنعت گردشگری ممکن است در حال تغییر باشد و محدودیت هایی در آن وجود داشته باشد اما چاره ای جز توجه به تامین خواسته و احتیاجهای گردشگران نخواهد داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 13 خرداد 1400 بروزرسانی: 13 خرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1607

به "عوامل مهمی که بر تصمیم های سفر در پساکرونا تاثیر دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوامل مهمی که بر تصمیم های سفر در پساکرونا تاثیر دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید