صعود کاوازاکی ژاپن و گوانگژوی چین از گروه G

به گزارش گروه سرگرمی، تیم های کاوازاکی ژاپن و گوانگژوی چین از گروه G به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

صعود کاوازاکی ژاپن و گوانگژوی چین از گروه G

با تور عید 99 چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، امروز (سه شنبه) 2 بازی حساس گروه G به صورت همزمان برگزار گردید.گوانگژوی چین در بازی خانگی برابر سوون سامسونگ کره جنوبی به تساوی 2 بر 2 بسنده کرد و صدرنشینی را از دست داد. در دیگر بازی این گروه نیز کاوازاکی ژاپن با نتیجه 4 بر صفر ایسترن هنگ کنگ را با شکست روبرو ساخت.

در جدول رده بندی گروه G لیگ قهرمانان آسیا تیم های کاوازاکی ژاپن و گوانگژوی چین با امتیاز مشابه 10 در رده های اول و دوم قرار گرفتند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند. تیم سوون سامسونگ کره جنوبی با 9 امتیاز رده سوم را کسب کرد و از صعود بازماند. تیم ایسترن هنگ گنگ نیز با یک امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

در مهمترین دیدارهای امروز هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B تیم استقلال خوزستان از ساعت 20 میزبان الجزیره امارات است. تیم استقلال تهران نیز در بازی هفته پایانی گروه A در قطر به مصاف التعاون عربستان می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 642

به "صعود کاوازاکی ژاپن و گوانگژوی چین از گروه G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود کاوازاکی ژاپن و گوانگژوی چین از گروه G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید