صحنه زیبایی که یک موتورسوار در خیابان خلق کرد!

به گزارش گروه سرگرمی، یک موتورسوار با دیدن زن سالخورده ای که در کنار خط ویژه عابر پیاده مردد ایستاده بود عمل انساندوستانه ای را از خود به نمایش گذاشت.

صحنه زیبایی که یک موتورسوار در خیابان خلق کرد!

به گزارش خبرنگار ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام انساندوستانه یک موتورسوار را در یکی از خیابان های منطقه اروین در کشور اسکاتلند به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می گردد این موتورسوار در عملی انسانی از موتور خود پیاده می گردد و زن سالخورده ای را که در کنار خط ویژه عابر پیاده سرگردان بود را به طرف دیگر خیابان منتقل می نماید.

این ویدئو نشان می دهد تا قبل از این اقدام انساندوستانه موتورسوار، دست کم دو موتورسوار دیگر با سرعت از خیابان رد شده و از توقف در پشت خط عابر پیاده خودداری می نمایند. این در حالی است که این زن سالخورده کنار خط ویژه عابر پیاده مردد ایستاده منتظر توقف موتورسیکلت ها برای رد شدن از خیابان دیده می گردد.

این راننده موتورسوار انساندوست که متوجه این موضوع شده بود بلافاصله موتورسیکلت خود را در پشت خط عابر پیاده پارک می نماید و با دریافت دست زن سالخورده او را تا سمت دیگر خیابان همراهی می نماید. این ویدئو توسط یک شهروند اسکاتلندی با دوربین تلفن همراه تهیه شد. او هنگامی که از ساختمان مشرف به خیابان شاهده این صحنه زیبا بود اقدام به ثبت آن با تلفن همراهش کرد. آنجلا مکدام این ویدئو را روز یکشنبه در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. این ویدئو که ساعاتی پس از انتشار توجه بیش از 30000 بیننده را به خود جلب نموده بود تا صبح امروز حدود 500000 بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش برخی کاربران نیز همراه بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 54

به "صحنه زیبایی که یک موتورسوار در خیابان خلق کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه زیبایی که یک موتورسوار در خیابان خلق کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید