سیامک نعمتی: خسته ایم اما قهرمان می شویم

به گزارش گروه سرگرمی، پرسپولیس از ابتدای فصل مسائل متعددی داشت که تاثیر آن را در ادامه مسابقات دیدیم. ما دچار فرسودگی و خستگی بیش از حد شده ایم و همین روی عملکردمان در چند بازی اخیر تأثیر گذاشته است.

سیامک نعمتی: خسته ایم اما قهرمان می شویم

باید بهتر شوم تا به ترکیب اصلی برسم

پرسپولیس هفته گذشته شانس قطعی کردن قهرمانی در لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی داشت اما ماشین سازی همه را غافلگیر کرد و می توانست مدعی قهرمانی را حتی در خانه شکست بدهد. اما پنالتی بودیمیر به فریاد پرسپولیس رسید و علیپور گل مساوی را زد تا با توقف سپاهان به دست شاگردان گل محمدی، برانکو تاوان سنگینی به خاطر این اتفاق پرداخت نکند.

سیامک نعمتی که این فصل عملکرد نسبتا مناسبی در ترکیب پرسپولیس به نمایش گذاشته، درباره احتمال قهرمانی این تیم می گوید: همه احتمال ها دست خودمان است. ما برای برد به مصاف پارس جنوبی جم می رویم تا با کسب سه امتیاز قهرمانی در جنوب و در بوشهر جشن بگیریم. شک نکنید قهرمانی را کسب می کنیم و به هواداران صبورمان هدیه می دهیم.

نعمتی درباره اینکه در هفته های اخیر کمتر برای تیمش به میدان رفته اما در همین مدت زمان کوتاه اثرگذاری خوبی داشته می گوید: مطمئنا سرمربی درباره ترکیب تصمیم می گیرد. من در تمرینات تمام تلاشم را می کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم. به طور قطع من باید بیشتر تلاش کنم و بهتر از بازیکنانی شوم که در ترکیب اصلی تیم به میدان می روند.

-

هافبک پرسپولیس درباره تعلل پرسپولیس در کسب جام قهرمانی لیگ برتر برخلاف فصول گذشته، می گوید: رقابت در لیگ برتر سخت تر از فصول قبل است. به همین دلیل شاهد رقابت های جذابی بودیم. البته تیم ما از ابتدای فصل مسائل متعددی داشت که تاثیر آن را در ادامه مسابقات دیدیم. ما دچار فرسودگی و خستگی بیش از حد شده ایم و همین روی عملکردمان در چند بازی اخیر تأثیر گذاشته است.

نعمتی درباره حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا هم صحبت می کند: به نظرم اشتباه های داوری مهم ترین عامل حذف ما بود. در دو بازی نخست مستحق کسب چهار امتیاز بودیم اما یک امتیاز به دست آوردیم. در بازی های دیگر هم اشتباه هایی بود که جلوی نتیجه گیری ما را گرفت. در کنار آن می توان به دشواری گروه و خستگی تیم هم اشاره کرد.

مهاجم پرسپولیس باز هم از روزهای پرفشار این تیم می گوید: فشردگی این فصل از مسابقات بسیار زیاد بود. به شخصه متوجه تصمیم ها برای این فشردگی در هفته های انتهای نشدم و نمی دانم چرا لیگ برتر به این سرعت برگزار شد و به انتها رسید تا ما در مقاطع زمانی کوتاه بازی کنیم. این ها باعث شد تا در نتیجه گیری روزهای سختی را سپری کنیم اما همچنان بخت نخست کسب عنوان قهرمانی هستیم و امیدوارم که پنج شنبه به هدف مان برسیم.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 151

به "سیامک نعمتی: خسته ایم اما قهرمان می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیامک نعمتی: خسته ایم اما قهرمان می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید