سوپرجام؛ پر از مصدوم و مغضوب، کدام ستاره های پرسپولیس به سوپرجام نمی رسند؟

به گزارش گروه سرگرمی، دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز در حالی سوپرجام فوتبال کشور را برگزار می نمایند که خبری از بازیکنان اسم و رسم دار آنها نیست.

سوپرجام؛ پر از مصدوم و مغضوب، کدام ستاره های پرسپولیس به سوپرجام نمی رسند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سازمان لیگ فوتبال ایران 30 خرداد ماه امسال را برای برگزاری سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور بین تیم های پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر فصل گذشته) و تراکتور تبریز (قهرمان جام حذفی فصل گذشته) انتخاب نموده است.

این ملاقات در حالی برگزار می گردد که رقابت های لیگ برتر فوتبال به دلیل برگزاری متمرکز دور برگشت رقابت های انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022 تعطیل است.

پرسپولیس در حال حاضر محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی و مهدی ترابی را در اردوی تیم ملی ایران دارد. وحید امیری و کمال کامیابی نیا نیز در جمع ملی پوشان حضور داشتند که به دلیل مصدومیت از حضور در ادامه بازی ها کنار کشیدند.

محمدرضا اخباری دروازه بان اول تراکتور نیز تنها شاگرد رسول خطیبی در جمع ملی پوشان است. تیمی که علاوه بر نبود اخباری همچنان با غیبت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به دلیل اختلاف با خطیبی تمرینات خود را پشت سر می گذارد.

تراکتور که با تصمیمات مالک خود با مسائل اقتصادی فراوان روبرو شده است حدود یک میلیون و 630 هزار یورو بدهی قطعی بین المللی دارد که این تیم را در خطر محرومیت از حضور در جابجایی روبرو نموده است.

سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور در حالی قرار است در روزهای پایانی بهار 1400 برگزار گردد که بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی قرار است چهار روز پیش از این ملاقات از بحرین به تهران آمده و در اختیار تیم های باشگاهی خود قرار بگیرند.

این امر سبب شده تا یحیی گل محمدی چاره ای جز ایجاد تغییر در ترکیب پرسپولیس نداشته باشد. وحید امیری و کامیابی نیا به طور قطع در بازی با تراکتور غایب خواهند بود و یحیی نیز تصمیم دارد برای این ملاقات، چند بازیکن ملی پوش فعلی تیمش را هم روی نیمکت قرار دهد تا دچار آسیب دیدگی در ادامه رقابت های لیگ برتر با توجه به فشردگی بازی ها نشوند.

رسول خطیبی نیز همچنان با قهر دو کاپیتان خود دست و پنجه نرم می نماید و برخلاف دیدگاه مالک این باشگاه بدون داشتن بازیکنی که اسم و رسم داشته باشد باید برای تصاحب نخستین جام در سال 1400 رقابت کند.

فینال سوپرجام با مخالفت مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش بدون حضور تماشاگران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1654

به "سوپرجام؛ پر از مصدوم و مغضوب، کدام ستاره های پرسپولیس به سوپرجام نمی رسند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرجام؛ پر از مصدوم و مغضوب، کدام ستاره های پرسپولیس به سوپرجام نمی رسند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید