سرآسیایی: می خواهیم به اهداف مان در لیگ برتر و آسیا دست پیدا کنیم، رتبه شاهین ما را به اشتباه نمی اندازد

به گزارش گروه سرگرمی، مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم شهر خودرو خراسان گفت: با وجود بازی سخت خارج از خانه ای که داریم، می خواهیم با دست پر به مشهد بازگردیم.

سرآسیایی: می خواهیم به اهداف مان در لیگ برتر و آسیا دست پیدا کنیم، رتبه شاهین ما را به اشتباه نمی اندازد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی زمستان 99 همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودرو خراسان، مجتبی سرآسیایی درباره شرایط تیمش پیش از ملاقات با شاهین بوشهر اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم و می دانیم که شاهین بوشهر با تغییراتی که در نیم فصل داشته، تیم دست وپا بسته ای نیست. آنها به دنبال بقا در لیگ هستند و به هر بازی نیم فصل دوم به چشم یک فینال نگاه می نمایند . رتبه حریف ما را به اشتباه نمی اندازد و از دقیقه یک با دقت و تمرکز کامل وارد زمین می شویم.

وی در ادامه اضافه نمود: زمان کمی برای آماده سازی تیم داشتیم و صرفاً توانستیم در دو روز گذشته، روی مباحث روحی تمرکز کنیم. علاوه بر زمان کم، متأسفانه اکبر صادقی و محمدرضا خلعتبری را به دلیل محرومیت و محمد آقاجانپور را به دلیل مصدومیت، در اختیار نداریم. با 16، 17 بازیکن راهی بوشهر شدیم، اما به قابلیت و کیفیت بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم که بهترین عملکرد را به نمایش می گذارند و نتیجه مطلوب را کسب می کنیم.

سرآسیایی با تشکر از مجموعه شهر خودرو اضافه نمود: قدردان اعتمادی هستم که به من از سوی مجموعه شهر خودرو، دکتر حمیداوی، جواد وطنخواه، مدیرعامل و وحید علی پور، قائم مقام باشگاه صورت گرفت. امیدوارم با همدلی و در یک فضای کاملاً مثبت، بتوانیم به بهترین شکل ممکن به اهداف خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دست یابیم.

سرمربی تیم شهر خودروی خراسان در انتها با تشکر از طرفداران که در سرما و گرما پشت تیم محبوب شان ایستاده اند، گفت: طرفداران یار دوازدهم همیشگی ما هستند و دل ما به این عزیزان گرم است. امیدوارم دست در دست هم، بتوانیم افتخاری دیگر برای فوتبال خراسان رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 609

به "سرآسیایی: می خواهیم به اهداف مان در لیگ برتر و آسیا دست پیدا کنیم، رتبه شاهین ما را به اشتباه نمی اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: می خواهیم به اهداف مان در لیگ برتر و آسیا دست پیدا کنیم، رتبه شاهین ما را به اشتباه نمی اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید