سازمان هواپیمایی: پروازهای ارمنستان افزایش می یابد

به گزارش گروه سرگرمی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پروازهای ایران و ارمنستان از هفته آینده افزایش می یابد، گفت: قرار است از هفته آینده، شرکت ارمنیا ایرویز 5 پرواز را به 7 پرواز در هفته افزایش دهد که در مجموع 11 پرواز در هفته از ارمنستان به تهران انجام خواهد شد.

سازمان هواپیمایی: پروازهای ارمنستان افزایش می یابد

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

محمد ذیبخش در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره میزان پروازهای بین ایران و ارمنستان گفت: هیچ یک از شرکت های هواپیمایی داخلی در این راستا فعال نیستند و پروازهای بین این دو کشور با شرکت های هواپیمایی ارمنی انجام می گردد.

وی با اشاره به جزییات پروازهای این راستا گفت: در هفته شرکت ایرکمپانی 2 پرواز بین ایروان- تهران، شرکت هواپیمایی ارمنیا ایرویز 5 پرواز بین ایروان- تهران و شرکت ارمنیا ایرویز 2 پرواز بین ایروان - تبریز انجام می دهد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در مجموع 9 پرواز بین ارمنستان و ایران برقرار می گردد.

ذیبخش درباره افزایش تعداد پروازهای بین دو کشور تاکید نمود: قرار است از هفته آینده، شرکت ارمنیا ایرویز 5 پرواز را به 7 پرواز در هفته افزایش دهد که در مجموع 11 پرواز در هفته از ارمنستان به تهران انجام خواهد شد.

وی درباره افزایش درخواست تقاضا برای خرید بلیت به ارمنستان و افزایش برگزاری تورهای واکسن ارمنستان گفت: متولی برگزاری تورهای مسافری سازمان هواپیمایی کشوری نیست و دخالتی هم در این زمینه ندارد و وزارت گردشگری مسئول و ناظر برگزاری انواع تور در کشور است .

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکیدکرد: اما با این حال هیچ توری با عنوان تور واکسن به کشورهای همسایه نداریم.

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1663

به "سازمان هواپیمایی: پروازهای ارمنستان افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان هواپیمایی: پروازهای ارمنستان افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید