شروع پروازهای مستقیم ایران ایر منچستر

به گزارش گروه سرگرمی، شروع پروازهای مستقیم تهران منچستر هواپیمایی ایران ایر از 14 تیر ماه

هواپیمایی ایران ایر در راستای توسعه پروازهای بین المللی، پرواز جدیدی را به برنامه پروازی خود اضافه نمود. بر این اساس هواپیمایی ایران ایر (هما) پروازهای خود به مقصد منچستر را در قالب مسیر تهران - منچستر - تهران در بازه زمانی 14 تیر برابر با 4 ژوئیه تا 5 مهر برابر با 26 سپتامبر شروع خواهد نمود.

شروع پروازهای مستقیم ایران ایر منچستر

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه منچستر از تاریخ 14 تیر ماه 99 برابر با 2 ژوئیه 2020 میزبان پروازهای هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران منچستر و منچستر تهران با هواپیماهای Airbus A330 خواهد بود. این پروازها در روز شنبه و در یک نوبت پروازی انجام خواهد شد. پرواز رفت تهران منچستر به شماره پروازی IRY53 راس ساعت 05:55 از مبدا فرودگاه امام تهران (IKA) به مقصد فرودگاه منچستر انگلیس(MAN) خواهد بود. بعلاوه پرواز برگشت در مسیر منچستر تهران به شماره پروازی IRY52 در همان روز از فرودگاه منچستر انگلیس به فرودگاه امام تهران، راس ساعت 10:30 انجام خواهد شد.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر از تهران به منچستر و از منچستر به تهران را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2144

به "شروع پروازهای مستقیم ایران ایر منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پروازهای مستقیم ایران ایر منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید