زمان ثبت نام وام شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش گروه سرگرمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: ثبت نام وام شهریه دانشجویان این دانشگاه از 15 بهمن ماه امسال شروع شده و تا 15 تیرماه سال 99 ادامه خواهد داشت.

زمان ثبت نام وام شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سیداحمدرضا پیش بین از شروع ثبت تقاضای وام شهریه دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی99-98 اطلاع داد.

وی اضافه نمود: وام شهریه دانشجویی این دانشگاه به مبلغ هفت میلیون و پانصد هزار ریال بابت هر نیمسال است که دانشجویان می توانند آن را دریافت نمایند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه نمود: ثبت نام دانشجویان از 15 بهمن ماه امسال شروع شده و تا 15 تیرماه سال 99 ادامه خواهد داشت.

وی تاکید نمود: دانشجویان برای ثبت نام می توانند با مراجعه به پورتال صندوق رفاه دانشجویان به آدرس WWW.Swf.ir نسبت به ثبت درخواست وام شهریه خود اقدام نمایند.

پیش بین گفت: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی پس از ثبت درخواست خود در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان و تایید نهایی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به نزدیکترین شعبه بانک طرف تعهد ارائه نموده تا از این تسهیلات بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 747

به "زمان ثبت نام وام شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام وام شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید