ربات ها مسئول توزیع غذا در انگلستان طی دوران قرنطینه کرونا شده اند

به گزارش گروه سرگرمی، این روز ها یک سرویس تحویل رباتیک موسوم به Starship در شهرک میلتون کینز انگلستان، مشغول انجام فعالیت هایی مثل ارسال بسته های مختلف و توزیع غذا است.

ربات ها مسئول توزیع غذا در انگلستان طی دوران قرنطینه کرونا شده اند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این سرویس تحویل رباتیک در میلتون کینز می تواند آینده را برای بسیاری دیگر از شهر های انگلستان نیز تغییر دهد. این ربات های خودران مینیاتوری تحویل مواد غذایی را برای تقریباً 200 هزار نفر از ساکنان این شهر به ارمغان می آورد.

Starship، یک استارت آپ مستقل است که در سال 2014 توسط دو بنیانگذار اسکایپ ایجاد شده است و از سال 2015 ربات های مختلف را آزمایش می نماید. این ربات ها شبیه به وسایل نقلیه کوچکی هستند که سفید رنگ هستند و شش چرخ دارند. این ربات ها در امتداد پیاده رو ها حرکت می نمایند و بسته های کوچک غذا را تحویل ساکنان و کارمدان محله های قرنطینه شده می دهند.

عملیات میلتون کینز اولین فعالیت تجاری رباتیک در انگلستان است و از اواسط ماه مارس شروع شد، دقیقاً هنگامی که این کشور در کوشش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، فاصله گذاری گسترده اجتماعی را اجرا می کردند. ساکنین می توانند برای خرید مواد غذایی پخته شده و سفارشات کوچک از سوپر مارکت ها، برنامه Stivehip Deliveries را بارگیری نمایند. سپس داخل برنامه به ربات ها دستور دهند که مواد غذایی را تحویل دهند.

سام کروکس، شهردار میلتون کینز، گفت: من جمعیت جوانی را در بخش خود دارم و آن ها نیز ربات را بسیار دوست دارند. بدیهی است که، به دلیل جدید بودن این ربات، بسیاری از افراد هنوز به آن عادت ننموده اند، اما ربات مذکور فقط بخشی از کار های روزمره را مدیریت می نماید. مردم هدایت های جدی در خصوص عدم خروج را مورد وجه قرار می دهند؛ بنابراین چیزی مانند تحویل رباتیک کاملاً ایده آل است، زیرا مردم می توانند بدون بیرون رفتن چیزی سفارش دهند و چیزی بدست آورند.

این شرکت روباتیک می گوید تقاضا در هفته گذشته زیاد بوده است و میخواهد تا عملیات را در انگلستان و ایالات متحده گسترش دهد. سخنگوی این شرکت گفت: ما با فروشگاه های مواد غذایی، رستوران ها و سایر شرکت های تحویل در تماس بوده ایم تا با ربات های خود یاری کنیم. تا به امروز این ربات ها بیش از 100 هزار تحویل خودران را اجرا نموده و بیش از 500 هزار مایل طی نموده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 927

به "ربات ها مسئول توزیع غذا در انگلستان طی دوران قرنطینه کرونا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات ها مسئول توزیع غذا در انگلستان طی دوران قرنطینه کرونا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید