ملاقات هیات مجلس عمان با عمران خان و مصاحبه درباره مساله کشمیر

به گزارش گروه سرگرمی، سفر هیات های سیاسی کشورهای عربی به پاکستان ادامه دارد و پس از امارات و عربستان اینک هیاتی از کشور عمان نیز با عمران خان ملاقات کردند.

ملاقات هیات مجلس عمان با عمران خان و مصاحبه درباره مساله کشمیر

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، هیات مجلسی کشور عمان ضمن سفر به پاکستان با عمران خان نخست وزیر این کشور ملاقات و مصاحبه کردند.

گزارش ها حاکی است مساله کشمیر و آخرین تحولات این منطقه محور مصاحبههای دو طرف بوده است و عمران خان مراتب نگرانی خود را از ادامه حبس خانگی کشمیری ها توسط دولت هند اعلام نموده است.

این هیات سیاسی که به دعوت اسد قیصر رئیس مجلس پاکستان راهی اسلام آباد شده اند کوشش خواهند کرد تا از دولت مسقط برای حل معضل کشمیر یاری بگیرند.

نخست وزیر پاکستان در این ملاقات تاکید نمود: 32 روز از حبس خانگی مردم کشمیر و حکومت نظامی اجباری توسط هند می گذرد و در این مدت مردم مظلوم کشمیری سختی های فراوانی متحمل شده اند.

رهبر حزب تحریک انصاف اضافه نمود: اجازه نمی دهیم دولت هند به صورت یک طرفه جغرافیای کشمیر را تغییر دهد بلکه این مساله باید به وسیله مصاحبه میان دو کشور حل گردد.

وی از نهادهای مسئول جهانی خواست وظیفه خود در قبال کشمیر را به درستی انجام دهند و اجازه ظلم از سوی دولت هند به مسلمانان کشمیری را ندهند.

لازم به ذکر است دولت هند با لغو قوانین 370 و 35 ای در صدد تغییر تناسب جمعیت در کشمیر است و میخواهد مسلمانان منطقه را به اقلیت بکشاند.

هند طی 3 دهه اخیر حدود 100 هزار نفر از مردم کشمیر را کشته و باعث مفقود الاثر شدن 10 هزار نفر دیگر شده است.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 675

به "ملاقات هیات مجلس عمان با عمران خان و مصاحبه درباره مساله کشمیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات هیات مجلس عمان با عمران خان و مصاحبه درباره مساله کشمیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید