دردسر گوزن هایی که خودروها را لیس می زنند!

به گزارش گروه سرگرمی، شاید کانادا جزو کشورهای خبرساز در دنیای خودرو نباشد اما امسال برخی خبرهای جالب از آن به گوش می رسد.

دردسر گوزن هایی که خودروها را لیس می زنند!

به گزارش خبرنگاران به نقل از پدال، تولید شورولت سیلورادو دوباره در این کشور از سر گرفته می شود و اخبار دیگری هم درباره یک مشتری بسیار پیگیر مرسدس بنز وجود دارد که برای شکایت از این خودروساز به آلمان سفر کرده است. البته داستانی که امروز بازگو خواهیم کرد کاملاً غیرعادی بوده و از جمله چیزهایی است که شاید چند سال یک بار آن را ببینیم! گوزن ها در حال لیس زدن نمک روی خودروهایی هستند که از پاک ملی جاسپر بازدید کرده اند و این چیز خوبی برای آن ها نیست.

در یکی از ویدئوهای منتشر شده یک دستگاه تویوتا راو 4 را می بینیم که یک گوزن با لذت تمام نمک های روی بدنه را لیس می زند. اگرچه این عمل بی ضرری به نظر می رسد اما نمک برای گوزن ها خوب نبوده و خب خود ما نیز با مضرات استفاده بی رویه از نمک آشنا هستیم.

مقامات این پارک برای حل کردن این پدیده غیرعادی علائم هشدار دهنده ای را در برخی مناطق که گوزن ها دیده می شوند قرار داده است. همچنین قوانین جدیدی هم برای رانندگان در نظر گرفته شده و اگر از آن ها تخطی شود جریمه های بسیار سنگینی در انتظار متخلفان خواهد بود.

از سال جاری رانندگان در صورت روبرو شدن با حیوانات در پارک ملی جاسپر نباید خودروی خود را ترک کنند و هر فردی که از این قانون تخطی کند جریمه ای 25 هزار دلاری در انتظارش خواهد بود. به رانندگان توصیه شده با بوق زدن حیوانات را دور کنند اما واضح است که نباید با خودرو به دنبال آن ها بیفتند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1303

به "دردسر گوزن هایی که خودروها را لیس می زنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر گوزن هایی که خودروها را لیس می زنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید