خودروهای جدید BMW هواداران این شرکت را غافلگیر می نماید

به گزارش گروه سرگرمی، شرکت بی ام و میخواهد مدل های جدید از سری خودروهای محبوب خود را تا سال آینده میلادی به مشتریان معرفی کند.

خودروهای جدید BMW هواداران این شرکت را غافلگیر می نماید

به گزارش خبرنگار ، در روز های گذشته خبر هایی مبنی بر تصمیم BMW برای خارج کردن تعدادی از محبوب ترین خودرو های این شرکت منتشرشده است و این موضوع تا حد زیادی هواداران و علاقمندان این شرکت را نگران نموده است. حال BMW به دنبال آن است تا برای کاستن از این نگرانی ها خودرو های جدیدی را فراوری و در آینده ای نزدیک به مشتریان خود عرضه کند.

بی ام و به دنبال نابودی تعدادی از محبوب ترین خودروهای خود

شرکت بی ام و در نظر دارد تا زمان برگزاری نمایشگاه اتومبیل 2021 در شهر فرانکفورت آلمان خودرویی جدیدی از اتومبیل های سری M این شرکت را معرفی و رونمایی کند. البته کارشناسان معتقدند این خودرو تنها این اتومبیل جدید BMW نخواهد بود و علاوه بر M3 خودروی M4 نیز معرفی و عرضه خواهد شد.

غافلگیری هواداران BMW با خودروهای آینده این شرکت

خودرو های جدید بی ام و ویژگی ها و مشخصات بارزی در بدنه بیرونی و داخل کابین دارند. در واقع هواداران خودرو های BMW می توانند علاوه بر توانایی بالای موتور توقع ظاهری جذاب و چشم نواز را برای خودرو های جدید این شرکت آلمانی داشته باشند. مطمئنا بی ام و با بهره گیری از تجربه بسیار بالای خود در زمینه سیاست های فروش و عرضه، برنامه ریزی بسیار دقیقی برای انجام داده و در کوشش است تا بیشترین سهم ممکن از بازار را در فروش اتومبیل های جدید خود بدست آورد.

طبق اطلاعات افشا شده از درون شرکت BMW خودروی M3 جدید قدرتی برابر 480 اسب بخار و M4 جدید قدرتی به میزان 510 اسب بخار خواهد داشت. البته ممکن است این اعداد دقیق نبوده و تا زمان عرضه، تغییراتی در موتور خودرو های جدید BMW ایجاد گردد. با توجه به روند در پیش گرفته شده از سوی BMW شرکت های دیگر آلمانی نیز تصمیم گرفته اند با افزودن بر کوشش خود در زمینه فراوری خودرو هایی پیشرفته و جدید از BMW عقب نماند و محصولاتی بی نظیر را به مشتریان خود عرضه نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 200

به "خودروهای جدید BMW هواداران این شرکت را غافلگیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای جدید BMW هواداران این شرکت را غافلگیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید