خبرنگاران 23 شهرستان خوزستان در شرایط آبی کرونا قرار گرفتند

به گزارش گروه سرگرمی، اهواز - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق جدیدترین شرایط رنگ بندی کرونایی، 23 شهرستان در خوزستان در شرایط آبی (کم خطر) قرار گرفتند.

خبرنگاران 23 شهرستان خوزستان در شرایط آبی کرونا قرار گرفتند

دکتر فرهاد ابول نژادیان شامگاه آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت:در حال حاضر چهار شهرستان آبادان، رامهرمز، باغملک و شوشتر در شرایط زرد کرونایی قرار دارند و مابقی شهرهای استان از جمله اهواز در شرایط آبی قرار گرفته اند.

وی اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته در کل استان خوزستان هفت نفر بستری شدند و یک نفر فوت نموده است که نشان می دهد منحنی استان از لحاظ کرونایی در سراشیبی قرار گرفته است.

وی با بیان این که شرایط فعلی به معنی پاک شدن استان از کرونا نیست اعلام کرد: تداوم فرایند فعلی منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است و کوچک ترین سهل انگاری منجر به بازگشت روزهای قرمز خواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان نیز گفت:در مورد اعمال محدودیت های تا این لحظه تغییر جدیدی اعلام نشده و هر چه در هفته جاری در استان در حال انجام بوده است تا شنبه ادامه دارد.

رضا نجاتی اعلام کرد:گزارش های جدید پیرامون اعلام برطرف محدودیت های کرونا روز شنبه پس از برگزاری ستاد استانی مدیریت کرونا اعلام می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1401

به "خبرنگاران 23 شهرستان خوزستان در شرایط آبی کرونا قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 23 شهرستان خوزستان در شرایط آبی کرونا قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید