خبرنگاران تقویت روحیه با ورزش برای درخانه ماندن

به گزارش گروه سرگرمی، اهواز- خبرنگاران- رئیس هیات ورزش همگانی خوزستان با بیان اینکه تقویت روحیه برای در خانه ماندن با ورزش نیز محقق خواهد شد گفت: توصیه می گردد تا زمان عبور از بحران کرونا در خانه بمانیم و اعضای خانواده انجام فعالیت های ورزشی را جدی بگیرند.

خبرنگاران تقویت روحیه با ورزش برای درخانه ماندن

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

امید حاجتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: تا زمانی که اماکن و باشگاه های ورزشی همچنان تعطیل هستند، ضروری است با ورزش کردن در خانه به تقویت روحیه بپردازیم.

وی ادامه داد: فعالیت بدنی برای افرادی که توصیه های بهداشتی را رعایت نموده اند و در خانه می مانند اهمیت بسیار زیادی دارد و بر همین اساس ضروری است تا با آموزش هایی که از سوی این هیات ورزشی به صورت صبحگاهی از سیمای خوزستان و همچنین فضای مجازی داده شده توجه نمایند.

رئیس هیات ورزش همگانی خوزستان با تاکید بر اینکه برای انجام تمرین های ورزشی در خانه باید زمان بندی لازم از سوی علاقه مندان صورت گیرد اضافه نمود: توصیه می گردد افراد برای پرداختن به فعالیت ورزشی لباس ورزشی بپوشند.

حاجتی اظهار داشت: در این شرایط ضروری است که فعالیت های ورزشی همراه با خلاقیت باشد و به عنوان مثال دیوارها ، کف و مبلمان راهکار های خوبی برای تقویت تمرین های قدرتی هستند.

وی با بیان اینکه علاقه مندان به ورزش در خانه نیز باید همیشه انرژی خود را در هنگام فعالیت حفظ نمایند، گفت: نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که نوشیدن آب جایگزین رطوبت از دست رفته در تعرق فرد ورزشکار خواهد شد.

چالش کار با ابزار ساده ورزشی در خانه

حاجتی همچنین به پویش در خانه بمانیم؛ و ورزش کنیم که از سوی فدراسیون ورزش های همگانی کشور شروع شده اشاره نمود و گفت: با توجه به شیوع کرونا و کاهش فعالیت های بدنی با دستگاه های تخصصی ورزشی، برای ایجاد تجربه ای جدید ورزشی چالش کاربا ابزار درخانه ایجاد شده است.

وی توضیح داد: به همین دلیل ورزشکاران می توانند با رعایت موارد ایمنی و به صورت انفرادی، خلاقانه ترین شکل استفاده از ابزارهای موجود در خانه را به صورت ویدئوهای 60 ثانیه ای تهیه و به وسیله فضای مجازی به شماره 09358331903 ارسال نمایند.

رئیس هیات ورزش های همگانی خوزستان اضافه نمود: با نظر داوران انجمن کار با ابزار و دستگاه فدراسیون ورزش های همگانی به ویدئوهایی که بهترین اجرا، خلاقیت و کیفیت را داشته باشند جوایزی اهدا می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 767

به "خبرنگاران تقویت روحیه با ورزش برای درخانه ماندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تقویت روحیه با ورزش برای درخانه ماندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید