حضور فیلم های ایرانی در جشنواره بین المللی رجینا کانادا

به گزارش گروه سرگرمی، تهران (پانا) - دو فیلم سینمایی و دو عنوان فیلم کوتاه از ایران در جشنواره بین المللی فیلم رجینا کانادا حضور دارد.

حضور فیلم های ایرانی در جشنواره بین المللی رجینا کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این خبر عناوین فیلم ها را به این ترتیب معرفی کرد: فیلم های بلند 21 روز بعد به کارگردانی محمدرضا خردمندان، کمدی انسانی به کارگردانی محمدهادی کریمی و فیلمهای کوتاه گزارشگر و مادر در سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رجینا کانادا به نمایش در می آیند.

بر پایه این خبر؛ این جشنواره که با هدف الهام بخشی و انگیزه مردم برای کشف دنیا به وسیله هنرسینما است در پنج روز از تاریخ 14 تا 18 آگوست برابر با 23 تا 27 مرداد در شهر رجینا ساسکچوان کانادا برگزار می گردد.

در این خبر آمده است: روز سوم جشنواره (26 مرداد) در سالن سینه پلکس فیلم سینمایی کمدی انسانی در ساعت 11 صبح و فیلم سینمایی 21 روز بعد نیز در ساعت 5 بعد از ظهر همان روز به نمایش درخواهند آمد. همچنین دو فیلم کوتاه گزارشگر و مادر نیز در همین روز درساعت 9 صبح در این سالن نمایش داده خواهند شد.

سال جاری حضور موسسه سوره سینما با چهار فیلم در سومین دوره این جشنواره بسیار پر رنگ خواهد بود.

کسب بیش از 30 عنوان جایزه بین المللی و حضور در 92 جشنواره رقابتی و غیررقابتی از جمله دستاوردهای پخش بین الملل سازمان سینمایی حوزه هنری در یکی دو ساله اخیر بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 832

به "حضور فیلم های ایرانی در جشنواره بین المللی رجینا کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فیلم های ایرانی در جشنواره بین المللی رجینا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید