حسن زاده: ناظران محسوس و نامحسوس کمیته انضباطی تمام اتفاقات دربی را زیر نظر خواهند داشت

به گزارش گروه سرگرمی، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که ناظران محسوس و نامحسوس این کمیته، تمام اتفاقات دربی را زیر نظر خواهند داشت.

حسن زاده: ناظران محسوس و نامحسوس کمیته انضباطی تمام اتفاقات دربی را زیر نظر خواهند داشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده درباره دربی 90 تهران گفت: با توجه به اینکه شهرآورد تهران در فصل جاری در شرایطی برگزار می گردد که زحمات زیادی برای برگزاری مسابقات از جمله نوع بلیت روشی، چینش صندلی ها و رعایت ضوابط مربوط به تعداد استاندارد تماشاگران در استادیوم اجرا شده، مسلماً انتظار این است که شاهد یک شهرآورد خوب و با حضور سالم و بی حاشیه تماشاگران باشیم.

وی ادامه داد: رکن قضایی فدراسیون در کنار سایر مقامات مسئول در برگزاری مسابقات شهرآورد تکالیفی را بر عهده گرفته است و به همین دلیل، ناظران کمیته انضباطی به صورت محسوس و نامحسوس تمامی اتفاقات شهرآورد را زیر نظر خواهند داشت. در این مسابقه چند ناظر انضباطی حضور خواهند داشت و بخشی از امور انضباطی نیز به ناظران غیرمحسوس سپرده شده است. قطعاً تعداد زیاد دوربین هایی که در استادیوم نصب شده است، تمام اتفاقات قبل، حین و بعد از مسابقه را روی سکوها رصد می نمایند.

هیچ اتفاق انضباطی پنهان نخواهد ماند و رکن قضایی در اولین فرصت ممکن به پرونده شهرآورد رسیدگی خواهد نمود.، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن بیان این جمله گفت: از مقامات مسئول در هر دو باشگاه بزرگ پایتخت تقاضا دارم که تا آغاز بازی، از هرگونه مصاحبه یا بیانیه ای که ذهنیت منفی برای طرفداران ایجاد کند، خودداری نمایند و در جهت مسابقه، مخصوصاً آن بخشی که مربوط به تماشاگران می گردد، نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس کمیته انضباطی بیان نمود: از عوامل هر دو تیم، بازیکنان و کادر فنی نیز تقاضا داریم که از هر گونه مصاحبه چالش برانگیز خودداری نموده و در طول مسابقه از رفتارهای تحریک آمیز که موجب انتقال تشنج به سکوها می گردد، جداً خودداری نمایند. اگر هر گونه انتقاد و پیشنهادی باشد، به وسیله جهت قانونی به مبادی ذی ربط از جمله سازمان لیگ اعلام نمایند. ضمن اینکه در شهرآورد اخیر حتماً رفتارهای پسندیده تماشاگران و حتی عوامل تیم ها رصد می گردد و قطعاً مورد تقدیر و پاداش قرار خواهد گرفت.

حسن زاده توضیح داد: با توجه به پخش تلویزیونی این مسابقه و انعکاس برون مرزی آن، تقاضا داریم که تماشاگران عزیز صندلی والای تماشاگر ایرانی را به نمایش بگذارند و در دهه دوم محرم که سوگواری سیدالشهدا تا اربعین ادامه خواهد داشت، با ایجاد فضای مناسب در استادیوم از هر گونه رفتاری که مغایر با فرهنگ اسلامی است، خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 346

به "حسن زاده: ناظران محسوس و نامحسوس کمیته انضباطی تمام اتفاقات دربی را زیر نظر خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: ناظران محسوس و نامحسوس کمیته انضباطی تمام اتفاقات دربی را زیر نظر خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید