حذف سومین نماینده ژاپن، تیم لیپی حریف سنترال شد

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران: رقابت های گروه F لیگ قهرمانان آسیا با صعود گوانجو چین و چونبوک کره جنوبی و حذف سومین نماینده ژاپن به سرانجام رسید.

حذف سومین نماینده ژاپن، تیم لیپی حریف سنترال شد

به گزارش خبرنگاران، در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا تیم اوراواردز ژاپن میهمان مانگ سانگ یونایتد تایلند بود و پیروز شد با گل دقیقه 47 دایسوکه ناسو پیروز گردد. با این نتیجه اوراوا 10 امتیازی شد اما نتیجه تساوی در دیگر دیدار این گروه سبب شد سومین نماینده ژاپن هم حذف گردد.

گوانجو چین که هدایتش را مارچلو لیپی بر عهده دارد و پیش از این صعودش را قطعی نموده بود با تساوی بدون گل مقابل چونبوک موتورز 11 امتیازی شد و در صدر ایستاد تا بدین ترتیب چونبوک هم 10 امتیازی گردد و با توجه به فزونی در مجموع بازی های رودررو و تفاضل گل بهتر نسبت به اوراوا، بعنوان تیم دوم شانس حضور در مرحله یک هشتم نهایی داشته باشد.

در مرحله یک هشتم نهایی گوانجو چین با سنترال استرالیا دیدار می نماید و چونبوک کره جنوبی و کاشیوا ریسول به مصاف یکدیگر خواهند رفت. چونبوک و کاشیوا در گروه های خود سبب حذف تیم هایی از کشور ژاپن و کره جنوبی شده اند و این دیدار به نوعی نبردی انتقامی بین فوتبال دو کشور است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 259

به "حذف سومین نماینده ژاپن، تیم لیپی حریف سنترال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف سومین نماینده ژاپن، تیم لیپی حریف سنترال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید