65 چینی دیگر قربانی کرونا شدند

به گزارش گروه سرگرمی، مقام های بهداشت چین اعلام کردند که با 65 مورد جدید مرگ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، شمار کشته شدگان در این کشور به 490 نفر رسید.

65 چینی دیگر قربانی کرونا شدند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کمیسیون سلامت ملی چین بامداد چهارشنبه در گزارشی در تارنمای رسمی خود اظهار داشت که روز گذشته 65 نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان باختند که همه این موارد در استان هوبی، مرکز شیوع این ویروس، بوده است.

بر این اساس، آمار کشته های ویروس کرونا در چین از 426 نفر در روز گذشته به 490 نفر تا بامداد امروز رسید.

این گزارش همچنین اضافه کرد که در روز گذشته تا بامداد چهارشنبه 3 هزار 887 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا تایید شد که مجموعه مبتلایان در چین را به 24 هزار و 324 نفر می رساند.

پزشکان چینی در روز گذشته 262 بیمار را پس از معالجه از بیمارستان مرخص نموده اند که مجموع افراد معالجه شده را به 892 نفر می رساند.

به گفته مقام های چینی، در حال حاضر 3 هزار و 219 بیمار در بیمارستان در شرایط وخیم هستند.

تا به امروز 2 مورد مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خارج از خاک چین گزارش شده که یکی مربوط به فیلیپین و دیگری ماکائو بوده است.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه سال جاری) در چین آغاز شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشور ها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت نموده است.

دوره کمون یا نهفتگی نسبتاً طولانی این بیماری تنفسی مرگبار بین چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می گردد مبتلایان تا پیش از بروز علائمی، چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

تا به امروز تعداد زیادی از شرکت های هواپیمایی از جمله هواپیمایی قطر، ایرکانادا، ایرفرانس، ایرسئول، امریکن ایرلاینز، بریتیش ایرویز، لوفتانزا، ترکیش ایرلاین و ایرلاین اتحاد، سفر های خود را به مقصد چین به حال تعویق در آورده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 623

به "65 چینی دیگر قربانی کرونا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "65 چینی دیگر قربانی کرونا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید