جانمایی 4 منطقه برای تشکیل بازارچه دائمی صنایع دستی در قم

به گزارش گروه سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: در حال رایزنی برای جانمایی چهار منطقه برای تشکیل بازارچه دائمی صنایع دستی در قم هستیم.

جانمایی 4 منطقه برای تشکیل بازارچه دائمی صنایع دستی در قم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی در آیین تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان صنایع دستی که در سالن اجتماعات اداره کل میراث فرهنگی قم برگزار شد، اضافه نمود: از جمله مسائل صنایع دستی بیمه هنرمندان این صنایع و نبود بازارچه دائمی برای فروش صنایع دستی در استان قم است که این امر با جدیت در حال پیگیری است.

او اضافه نمود: برای مشکل بازارچه دائمی با مسئولان شورای شهر جلساتی برگزار و در حال رایزنی برای جانمایی 4 منطقه برای تشکیل بازارچه دائمی هستیم در تلاش هستیم تا با همکاری بخش خصوصی این امر تحقق پذیرد.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان قم بیان نمود: در این همین زمینه در صدد هستیم بازار کهنه قم را به عنوان مرکز تولید و فروش صنایع دستی استان تبدیل کنیم.

او با اشاره به مسائل بیمه هنرمندان صنایع دستی استان قم، گفت: این مشکل ملی است و به رئیس مجلس شورای اسلامی و به مجمع کنندگان استان قم در مجلس نامه نگاری شده و درخواست افزایش سهمیه بیمه هنرمندان قم را داشتیم.

یزدانی از هنرمندان خواست تا در امر برند سازی محصولات خود اقدام و خود آنان نیز در زمینه بازاریابی و فروش محصولات خود به کمک معاون صنایع دستی شناخته و با ارائه ایده های جدید در تولید محصولات شرایط بهتری را برای جلب نظر مشتریان در بازارهای فروش ایجاد کنند.

در این جلسه هنرمندان و پیشکسوتان صنایع دستی که در رشته های مختلف حضور داشتند مسائل خود را از جمله نداشتن بیمه، عدم وجود بازارچه دائمی و محلی برای عرضه کالا و مسائل برندسازی محصولات خود را عنوان کردند.

در پایان این جلسه هنرمندان فعال و پیشکسوت صنایع دستی قم مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 242

به "جانمایی 4 منطقه برای تشکیل بازارچه دائمی صنایع دستی در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانمایی 4 منطقه برای تشکیل بازارچه دائمی صنایع دستی در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید