ثبت نام برای رقابت ایده های برتر در الکامپ آغاز می شود

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، ثبت نام رویداد الکام پیچ به عنوان یکی از بخش های مهم جانبی الکام استارز در نمایشگاه الکامپ 1400 از 21 دی ماه آغاز می شود و تا 12 بهمن نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

ثبت نام برای رقابت ایده های برتر در الکامپ آغاز می شود

در الکام پیچ، استارت آپ های دارای ایده های برتر در تمامی حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال به رقابت می پردازند و خود را در معرض قضاوت داوران در این رویداد استارت آپی قرار می دهند.

در نمایشگاه الکامپ 1400 برای اولین بار ویدئوپیچ به عنوان شکل تازه ای از ارائه های استارت آپی به بخش الکام پیچ اضافه شده است.

ویدئوپیچ برای تیم های مختلف به ویژه تیم های مستقر در شهرستان ها طراحی شده و در آن تیم های متقاضی می توانند مطابق با استانداردها و سوالاتی که طراحی شده با یک ویدئوی ضبط شده 5 تا 10 دقیقه ای کسب وکار خود را معرفی کنند.

متقاضیان برای حضور در الکام پیچ و ویدئوپیچ می توانند با مراجعه به سایت الکامپ با طی کردن مراحل لازم، ثبت نام کنند.

الکام پیچ به مدت 4 روز از 27 تا 30 بهمن 1400 در سالن های 8 و 9 نمایشگاه بین المللی تهران به شکل ترکیبی (حضوری، آنلاین و ویدئویی) برگزار می شود و چگونگی شرکت هر یک از تیم ها متناسب با مذاکره مستقیم با آن ها معین و به آن ها اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1975

به "ثبت نام برای رقابت ایده های برتر در الکامپ آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام برای رقابت ایده های برتر در الکامپ آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید