توقیف کشتی ویلا در تنگه هرمز

به گزارش گروه سرگرمی، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام، مدعی شد ایران یک کشتی تجاری به نام ویلا را در تنگه هرمز متوقف نموده است.

توقیف کشتی ویلا در تنگه هرمز

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش تسنیم، حساب توییتری سنتکام می گوید قایق های ایرانی و یک هلی کوپتر نظامی این کشور نیرو های خود را روی عرشه این کشتی پیاده نموده اند.

وبسایت اطلاع رسانی آزاد درای اد گلوبال (Dryad Global) هم عصر چهارشنبه، ابتدا نوشت گزارش های تایید نشده ای از متوقف شدن و ورود نیرو های ایرانی به عرشه کشتی ام تی ویلا دریافت نموده است.

بنابر گزارش این وبسایت، کشتی ام تی ویلا در جهت منتهی به لنگرگاه بندر خور فکان در شارجه امارات با نیرو های ایرانی روبرو شده و موقعیت جغرافیایی برای مدتی نامعلوم بوده است.

کشتی ویلا با پرچم کدام کشور تردد می کرد و کجا توقیف شد؟

کشتی ام تی ویلا در جهت منتهی به لنگرگاه بندر خور فکان در شارجه امارات با نیرو های ایرانی روبرو شده و موقعیت جغرافیایی برای مدتی نامعلوم بوده است.

وبسایت درای اد گلوبال ساعتی بعد در توییتی جدید از ادامه حرکت کشتی ویلا به سوی بندر خور فکان شارجه ادامه حرکت داده و در حوالی ساعت دو و نیم عصر به وقت شارجه در این بندر لنگر انداخته است.

درای اد می گوید اطلاعات جدید را پس از تماس با بندر خور فکان شارجه دریافت نموده و روی نقشه هم توانسته کشتی ویلا را در حدود ساعت 14:26 دقیقه به وقت محلی در نزدیکی آب های سرزمینی شارجه امارات ردیابی کند

بنابر این گزارش کشتی ام تی ویلا با پرچم لیبریا در حال حرکت بوده، اما این کشتی متعلق به شرکت های یونانی است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1036

به "توقیف کشتی ویلا در تنگه هرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف کشتی ویلا در تنگه هرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید