تفریح و هیجان در سواحل بالی اندونزی

به گزارش گروه سرگرمی، بالی به داشتن کوه های آتفشانی جنگلی، شالیزارها و سواحل آرام معروف است سواحلی که می تواند شما را غرق در لحظاتی خوش و فراموش نشدنی کند. می خواهیم تعدادی از بهترین سواحل بالی را معرفی کنیم، در آنجا زندگی روزمره کسل کننده خود را فراموش و تفریحی متفاوت را تجربه می کنید. همه این سواحل، فضایی تمیز، آب هایی زلال و طبیعتی ناب دارند و کوه های جنگلی اطراف زیبایی آن ها چند برابر نموده است. وقتی در ساحل هستید در هر لحظه نسیم خنک دریا طراوت لذت بخشی را برای شما به وجود می آورد و می توانید تفریحات آبی مختلف را امتحان کنید. اگر می خواهید با بهترین سواحل بالی آشنا شوید الی کشت را همراهی کنید.

تفریح و هیجان در سواحل بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

ساحل نوسا دوآ (Nusa Dua)

ساحل نوسا دوآ در منطقه جنوبی کوتا قرار گرفته است و از سواحلی است که حتما باید در آن توقف و خودتان را غرق در تفریحات سرگرم کننده آن کنید. این ساحل از جاذبه های گردشگری محبوب است و در آنجا می توانید تفریحاتی را تجربه کنید که فقط مخصوص همین ساحل هست. این ساحل تعدادی از بهترین هتل ها، مرکز خرید، زمین گلف 18 حفره و سواحل شنی طلایی دارد. اگر به دنبال سواحل شلوغ و پرانرژی هستید حتما این ساحل را در لیست خود قرار دهید. در اینجا می توانید تفریحات آبی مثل پاراسیلینگ، جت اسکی، شیرجه، غواصی و قایق سواری انجام دهید. در باشگاه گلف این ساحل زمین های گلف زیادی هست که به همراه خانواده می توانید روز را در آنجا بگذرانید.

ساحل کوتا (Kuta)

ساحل کوتا معروف ترین ساحل بالی و پر از گردشگران مختلف و تفریحات هیجان انگیز است. در این ساحل ردیفی از جایگاه ها و چترهای رنگارنگ را در کنار آب می بینید. ساحل کوتا با کافه ها و غذاخوری های خود و گردشگرانی که از سراسر دنیا به این ساحل زیبا می آیند از دهکده کوچک ماهی گیری تبدیل به جاذبه توریستی ای پررونق شده است. بهترین زمان برای آمدن به این ساحل ماه جولای تا اگوست است چون در این ماهها جشن های شاد زیادی در این محل انجام می گردد. برای آمدن به این ساحل باید در جایی دورتر، از ماشین پیاده شوید و بقیه راه تا ساحل را پیاده بیایید.

ساحل سانور (sanur)

اگر دوست دارید که از سواحل شلوغ دور باشید مستقیم به سمت ساحل سانور بروید ساحلی که با تپه های شنی و آب های آرام خود بهترین محل برای تفریحات خانوادگی است. این ساحل مخصوصا در روزهای یکشنبه شلوغ می گردد چون فروشندگان خیابانی زیادی به اینجا می آیند و جشن های شاد در آن برگزار می گردد. فاصله این ساحل تا فرودگاه بین المللی انگوراه رای با تاکسی 20 دقیقه راه است و هزینه کرایه آن 150,000 روپیه اندونزی است.

ساحل بالنگان (Balangan)

شبه جزیره بوکیت در بالی جایی است که جزر و مدهای اقیانوسی و سواحل بکر زیادی دارد. در بین آن ها بالنگان بهشتی پنهان است که زمانی در بین موج سواران معروف بوده است. در این ساحل می توانید از آرامش طبیعت در بهترین حد خود لذت ببرید، در زمین بازی آن صدف جمع کنید و قلعه های شنی بسازید. مانند بیشتر سواحل بالی در اینجا هم محوغروب خیره کننده و زیبای آن می شوید. این ساحل از هیاهوی گردشگری به دور است و در آن می توانید زمانی را با خود خلوت کنید.

منبع: thrillophilia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 486

به "تفریح و هیجان در سواحل بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح و هیجان در سواحل بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید