تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران

به گزارش گروه سرگرمی، رپرتاژآگهی - در تعمیرگاه تخصصی رنو به کلیه خدماتی که صاحبان خودروهای این شرکت نیاز دارند رسیدگی می گردد. در واقع تعمیرگاه تخصصی رنو با تمرکز برماشین های خاص و به کارگیری تعمیرکارانی مجرب می تواند به طور دقیق تر و با مهارت بیشتری این خودروها را تعمیرکنند و موجب بهبود عملکرد آنان شوند.

تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران

تلفن تماس: مهندس حامد رضایی 09120996450

تعمیر ماشین های رنو می تواند یک چالش عظیم برای تعمیرکاران مختلف باشد، چرا که پیچیدگی هایی در ساختار و اجزای آن وجود دارد که افراد فاقد تجربه و تخصص کافی قادر به تعمیر آن نمی باشند. بنابراین سپردن ماشین های این شرکت به تعمیرگاه های مختلف و غیر حرفه ای ممکن است شما را متحمل ضررهای اقتصادی وجانی عمده ای کند. پس در صورتی که مالک یکی از خودروهای شرکت رنو هستید بهتر است یک تعمیرگاه تخصصی رنو برای تعمیر ماشین خود در نظر بگیرید و از مراجعه به تعمیرگاه های مختلف و سپردن ماشین به دست افراد ناکارآمد خودداری کنید.

دلیل توصیه به انتخاب یک تعمیرگاه معین

در تعمیرات اتوموبیل ها همچون سایر کارها همیشه افراد سوء استفاده گری وجود دارند که قطعات ناکارآمد و بی کیفیت و یا تقلبی را جایگزین قطعات اصلی خودرو نموده و آن را به اسم یدک به مالکان خودرو می فروشند. این موضوع از عمده ترین دلایلی است که به انتخاب یک تعمیرگاه تخصصی رنو تأکید می گردد. استفاده از قطعات بی کیفیت علاوه بر این که می تواند موجب آسیب رسانی به سایر قطعات سالم شوند ممکن است موجب بروز تصادفات و اتفاقات جبران ناپذیری شوند. اما دلیل دیگر تأکید بر انتخاب یک تعمیرگاه مناسب این است که افراد برای تعمیر یک بخش معینی از خودرو متأسفانه مجبورند بارها و بارها به تعمیرگاه های مختلف مراجعه کنند بدون این که به نتیجه درست و اصولی برسند در حالی که با انتخاب یک تعمیرگاه تخصصی رنو می توانند با سرعت بیشتری مسائل اتومبیل خود را حل کنند.

خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی رنو انجام خواهد شد

در این تعمیرگاه ها، تعمیرات تمامی خودروهای شرکت رنو اعم از ال نود، مگان، تالیسمان، داستر، سفران، ساندرو و… انجام خواهد شد.

  • سرویس خودرو: سرویس خودروهای رنو می بایست به صورت دوره ای صورت بگیرد تا موجب دوام قطعات و عمر مفید اتومبیل و هم جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی برای تعویض قطعات معیوب گردد. در این دوره ها شرایط جلوبندی، روغن موتور، شرایط شمع های موتور، لنت های جلو وعقب و… آنالیز خواهد شد.
  • تعمیر گیربکس رنو تالیسمان: یکی از بخش های حساس که نگهداری و تعمیر آن مستلزم دقت بیشتری است گیربکس این خودروها می باشد چرا که این بخش بر عملکرد خودرو تأثیرگذار بوده و در صورت عدم مراجعه به تعمیرگاه رنو تالیسمان ممکن است نتوانید به طرز صحیحی مسائل آن را حل کنید.
  • تعویض روغن گیربکس: یکی از دلایل تأکید به مراجعه به مراکز تخصصی این است که در این تعمیرگاه ها علاوه بر تعمیرکاران ماهر از ابزارهای تخصصی استفاده می گردد که در برابر روش های قدیمی و دستی ارجحیت دارند چرا که در روش های تعویض روغن خودرو به صورت اتوماتیک به طریق بهتری روغن های قدیمی از آن خارج خواهد شد.
  • تعمیر جلوبندی رنو مگان: اگر چه خودروهای مگان از جلوبندی خوبی برخوردار می باشند اما مانند هر خودروی دیگری ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه داشته باشند که در این حالت انتخاب تعمیرگاه رنو مگان اهمیت پیدا می نماید زیرا تعمیر این قسمت از خودرو دارای پیچیدگی های خاصی است که در صورت عدم تعمیر تخصصی ممکن است اتفاقات خطرناکی رخ دهد و یا شاهد صداهای مختلف از این قسمت باشید.
  • تأمین قطعات اصل: یکی از خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی رنو و مراکز معتبر می توانید از آن استفاده نمایید خرید قطعات اورجینال و با کیفیت می باشد. در واقع با استفاده از مراکز معتبر می توانید از هزینه های اضافی و دوباره کاری هایی که در اثر استفاده از قطعات تقلبی ایجاد می گردد جلوگیری کنید.
  • شارژ کولر گازی: از جمله خدماتی که می توانید در تعمیرگاه های تخصصی از آن استفاده نمایید شارژ کولر گازی است. در گرمای تابستان سرمای کولر می تواند تسکین دهنده و آرامش دهنده ما باشد، اما این مقدار سرما گاهی رضایت بخش نبوده و متوجه کاهش مقدار آن خواهیم شد که در این مواقع با مراجعه به تعمیرگاه رنو می توانید به تشخیص تخصصی گاز کولر ماشین خود به وسیله فشار سنج پرداخته و در صورت کمبود گاز شارژ کولرگازی را به وسیله تعمیرکار حرفه ای انجام دهید.

ویژگی یک تعمیرگاه تخصصی مناسب

همان طور که می دانید ابزار و فناوری تعمیرات همراه با تکنولوژی در حال پیشرفت و بروزرسانی می باشد. از این رو استفاده از تجهیزات تازه در تشخیص و تعمیر خودروها بسیار تأثیرگذار است. تشخیص وعیب یابی یک خودرو آنقدر اهمیت دارد که در صورت عدم تشخیص صحیح ممکن است آسیب های متعددی به خودروی شما وارد گردد؛ بنابراین در تعمیرگاه تخصصی رنو سعی می گردد از ابزار کارآمد و بروز همراه با کادری متخصص و مجرب استفاده گردد تا فرایند تشخیص تا تعمیر خودرو به خوبی انجام گردد.

اما از دیگر ویژگی های یک تعمیرگاه مناسب می توان به خوش قول بودن و سرعت عملکرد کارکنان اشاره کرد. خودروی شخصی یک وسیله لازم است که در صورت خرابی رفت و آمد را برای افراد مشکل می نماید. حالا اگر فردی خودروی خود را به مدت طولانی در تعیرگاه قرار دهد مجبور است چندین روز بدون ماشین مسیرهایی که به راحتی رفت و آمد می کرد را طی کند. این مسئله برای افرادی که مجبورند هر روز به منطقه ها دورتر از محل زندگی گذر کنند سخت تر می باشد، بنابراین انتخاب یک تعمیرگاه مناسب که در اسرع وقت و در سریع ترین زمان ممکن بتواند مسائل مختلف اتوموبیل شما را حل نماید می تواند از ملاک ها و ویژگی های یک تعمیرگاه مناسب باشد.

نکته دیگر این که تعمیرگاه تخصصی رنو در ازای تمام خدماتی که ارائه می دهد می بایست منصفانه ترین هزینه ها را از مشتریان خود دریافت کند و تنها به فکر منافع شخصی و سود بیشتر خود نباشد. در این صورت مشتریان با مقایسه این تعمیرگاه با سایر مکان ها به مشتری دائمی او تبدیل خواهند شد و آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد خواهند داد. در واقع قیمت خوب و کیفیت بالای خدمات نوعی تبلیغ برای آنان محسوب خواهد شد.

در صورتی که به یک تعمیرگاه تخصصی رنو جهت برطرف مسائل خودروی رنو خود نیاز دارید می توانید به سایت ایران رنو مراجعه فرمایید. مجموعه ایران رنو، مجموعه ای متخصص در زمینه تعمیر خودروهای شرکت رنو می باشد. این تعمیرگاه با بیش از ده سال تجربه در مورد تعمیر خودروهای رنو و حل مسائل مختلف مثل تعمیر گیربکس، جلوبندی، تعویض روغن و… توانسته 1000 مشترک دائمی داشته باشد. اگر شما هم تمایل به استفاده از هر یک خدمات تخصصی این تعمیرگاه دارید می توانید به سایت iranreno.com مراجعه فرمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1676

به "تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید