تاسیس کارخانه فراوری دوربین آیفون؛ این بار در ویتنام

به گزارش گروه سرگرمی، شرکت ال جی اینوتک به منظور تسهیل در تأمین دوربین های گوشی آیفون شرکت اپل، کارخانه جدیدی در ویتنام راه اندازی نموده است.

تاسیس کارخانه فراوری دوربین آیفون؛ این بار در ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت appleinsider ، این نخستین باری است که شرکت ال جی اینوتک (LG Innotek) برای تامین تقاضای شرکت آمریکایی اپل در یک کشور خارجی، قطعات مورد احتیاجش را فراوری می نماید.

در واقع باید گفت که شرکت کره ای ال جی به منظور کاهش هزینه های خود، اقدام به ساخت و ایجاد کارخانه ای جدید در ویتنام کرد تا در آن بتواند با هزینه تمام شده کمتر و در نتیجه سود بیشتری، دوربین گوشی های هوشمند آیفون شرکت اپل را بسازد و تحویل شریک تجاری آمریکایی اش بدهد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، ال جی اینوتک به تازگی اعلام نموده است که کار ساخت کارخانه جدید خود واقع در کشور ویتنام را که به ارزش 230 میلیون دلار بوده است، به اتمام رسانده و فعالیت آن را به طور آزمایشی شروع نموده است.

این شرکت میخواهد در کارخانه جدید و نوساز خود در ویتنام، دوربین های اصلی گوشی آیفون را فراوری کند. این کارخانه قرار است هم دوربین های تکی و هم دوربین های دوگانه را که در قسمت پشت گوشی های آیفون نصب می شوند را بسازد . ظرفیت فراوری این کارخانه 100 هزار واحد دوربین است که برآورد می گردد این شرکت بتواند تا سرانجام امسال میلادی، تعداد واحدهای مورد احتیاج را به اپل تحویل دهد.

شرکت اپل از مشتریان همیشگی ال جی اینوتک بوده است. درآمد این شرکت در امسال میلادی، معادل 6.2 میلیارد دلار برآورد شده که 3.54 میلیارد دلار آن از فروش دوربین های گوشی های آیفون اپل بوده است.

ال جی اینوتک نیز برای اپل همیشه تامین کننده خوبی به شمار می آمده است؛ به گونه ای که همیشه رضایت مدیران، هواداران و کاربران محصولات اپل را جلب نموده است. هم اکنون نیز با این اقدام جدید خود به ساخت کارخانه در ویتنام، این شرکت کره ای میخواهد میزان فروش واحدهای مورداحتیاج اپل را افزایش دهد. از آنجایی که هزینه خدمات و کارکنان در ویتنام یک دهم هزینه آن در کره جنوبی است، می توان گفت این شرکت تصمیم هوشمندانه ای در مورد کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری خود، اتخاذ نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 423

به "تاسیس کارخانه فراوری دوربین آیفون؛ این بار در ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس کارخانه فراوری دوربین آیفون؛ این بار در ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید