تأیید استفاده از واکسن تک دز روسیه در ونزوئلا

به گزارش گروه سرگرمی، استفاده از واکسن کرونای روسی اسپوتنیک لایت تک دزی در ونزوئلا تایید شده است.

تأیید استفاده از واکسن تک دز روسیه در ونزوئلا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، بنا به اعلام سایت رسمی واکسن اسپوتنیک وی، استفاده از واکسن کرونای روسی اسپوتنیک لایت تک دزی در ونزوئلا تایید شده است.

طبق اعلام صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، کارایی این واکسن تک دزی پس از گذشت 28 روز از تزریق آن 79.4 درصد است.

واکسن تک دزی اسپوتنیک لایت با یک دوز تزریق و قیمت کمتر از 10 دلار، تا 28 روز می تواند آنتی بادی لازم برای ایمنی مقابل ویروس کرونا را ایجاد کند.

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در یک بیانیه از صدور گواهینامه واکسن تک دزی اسپوتنیک لایت توسط وزارت بهداشت جمهوری بولیواری ونزوئلا اطلاع داد؛ واکسن اسپوتنیک لایتاولین مولفه واکسن اسپوتنیک است.

صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه با بیان اینکه تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده پس از 28 روز از تزریق واکسن تک دز اسپوتنیک لایت اثربخشی بالایی را نشان داده، گفت: این واکسن به عنوان بخشی از برنامه واکسیناسیون انبوه روسیه بین 5 دسامبر 2020 تا 15 آوریل 2021، 79.4 درصد کارایی را نشان داد.

واکسن اسپوتنیک وی روسیه که نخستین واکسن دنیا برای مبارزه با همه گیری است، برای استفاده در 65 کشور با جمعیت بیش از 3.2 میلیارد نفر تایید شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1619

به "تأیید استفاده از واکسن تک دز روسیه در ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأیید استفاده از واکسن تک دز روسیه در ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید