بیست و ششمین مجله فناوری مهر منتشر شد

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شماره 26 مجله فناوری مهر در بخش علم و دانش گفتگویی ویژه با رئیس بانک مغز ایران با عنوان این بانک مغز وام می دهد، منتشر نموده است.

بیست و ششمین مجله فناوری مهر منتشر شد

ریاضی اثرگذارترین دارو برای هر فرد را معین می نماید و پیش بینی آلزایمر 20 سال زودتر از شروع بیماری عناوین خواندنی این بخش است. در این بخش خبری با عنوان گرمایش زمین بی سابقه است، نیز از جمله اخبار مهم است.

در بخش فناوری اطلاعات موضوع آخرین پیشرفتهای شبکه ملی اطلاعات از حیث امنیت سایبری در قالب گفتگویی با معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات با عنوان چتر امن شبکه ملی اطلاعات بر سر کاربران منتشر شده است. در این بخش وضعیت شبکه ملی اطلاعات از نظر تجهیزات مورد استفاده و نیز انتقاد از اجرایی نشدن شبکه علمی از جمله اخبار مهم است. همچنین خبری با عنوان اینترنت تحریم نمی گردد، از دیگر موضوعاتی است که در بخش فناوری اطلاعات منتشر شده است.

در بخش فناوری های نوین، گزارشی از مهمترین رفت و آمدهای علمی ایران با خارجی ها به چشم می خورد. ساخت فناوری پرینتر 3 بعدی در ابعاد میکرون توسط محققان و تست آلودگی آب روی موبایل از دیگر اخبار خواندنی این بخش است.

بیست و ششمین شماره مجله فناوری مهر در بخش فناوری خودرو، از شارژ 9 دقیقه ای قدرتمندترین خودروی دنیا خبر می دهد.

معرفی نخستین خودروی خورشیدی و سنجش ضربان قلب مسافران توسط خودروهای خودران از دیگر اخبار جذاب این بخش است.

در بخش هوافضا، بیست و ششمین شماره از مجله فناوری مهر، خبری با عنوان ماهواره ناهید یک برای تحویل به پرتابگر آماده شد دیده می گردد.

کارخانه نوآوری فضایی راه اندازی می گردد و خطوط هوایی ایران مجهز به اینترنت وای فای می گردد از دیگر اخبار مهم این بخش است.

بیست و ششمین مجله فناوری مهر در 55 صفحه منتشر شده و از این لینک در دسترس است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 289

به "بیست و ششمین مجله فناوری مهر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و ششمین مجله فناوری مهر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید