بوندس لیگا، شکست هرتابرلین در اولین بازی کلینزمن مقابل دورتموند 10 نفره

به گزارش گروه سرگرمی، دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان با ثبت اولین شکست در اولین بازی یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی هرتابرلین مقابل بوروسیا دورتموند دنبال شد.

بوندس لیگا، شکست هرتابرلین در اولین بازی کلینزمن مقابل دورتموند 10 نفره

به گزارش خبرنگاران، در دومین شب از هفته سیزدهم بوندس لیگای آلمان امشب (شنبه) تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه هرتابرلین که به تازگی هدایتش به یورگن کلینزمن سپرده شده است، با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

دورتموند شروعی طوفانی داشت و در همان 17 دقیقه نخست دو گل زد. نخستین گل در دقیقه 15 توسط جیدون سانچو به ثمر رسید و دو دقیقه بعد تورگان ازار گل دوم را زد. در دقیقه 34 ولادیمیر داریدا یکی از گل های خورده را برای هرتابرلین جبران کرد. دیوی سلکه در دقیقه 49 می توانست کار را برای هرتا برلین به تساوی بکشاند، اما VAR گل او را مردود گفت.

دورتموند از دقیقه 45 که مدافع میانی اش متس هوملس اخراج شد، 10 نفره به بازی ادامه داد، اما هرتابرلین نتوانست از برتری عددی اش برای کسب امتیاز از این بازی خانگی استفاده کند. به این ترتیب کلینزمن در اولین بازی اش به عنوان سرمربی هرتابرلین متحمل شکست شد.

با نتیجه ای که در این بازی رقم خورد، دورتمون ششمین پیروزی فصلش را کسب کرد و با 23 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت. هرتابرلین هم هشتمین شکست فصلش را متحمل شد و به رده شانزدهم سقوط کرد.

در دیگر بازی مهم امشب بوندس لیگا تیم فوتبال لایپزیگ با نتیجه 3 بر 2 بر میزبان قعرجدولی اش پادربورن غلبه کرد تا 27 امتیازی شود و به صدر جدول صعود کند.

در سایر بازی های امشب بوندس لیگا نتایج زیر رقم خورد:

کلن یک - آگزبورگ یک

هوفنهایم یک - فورتونا دوسلدورف یک

در آخرین بازی امشب بوندس لیگا از ساعت 21 به وقت تهران بایرن مونیخ میزبان بایرلورکوزن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 552

به "بوندس لیگا، شکست هرتابرلین در اولین بازی کلینزمن مقابل دورتموند 10 نفره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، شکست هرتابرلین در اولین بازی کلینزمن مقابل دورتموند 10 نفره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید