بلیت پروازهای نوروزی افزایش نمی یابد

به گزارش گروه سرگرمی، تهران (پانا) - معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ بخشنامه این سازمان به شرکت های هواپیمایی در مورد ممنوعیت افزایش قیمت بلیت در پروازهای نوروز 1400 اطلاع داد.

بلیت پروازهای نوروزی افزایش نمی یابد

ابوالقاسم جلالی در گفتگوی زنده شبکه خبر درباره قیمت بلیت پروازهای داخلی در سفرهای نوروزی 1400 گفت: قیمت بلیت هواپیما برای سفرهای نوروزی پیش رو افزایش نمی یابد.

وی اضافه نمود: با انجمن شرکت های هواپیمایی صحبت شده تا افزایش قیمت بلیت هواپیما در نوروز نداشته باشند. این موضوع به دفاتر فروش بلیت نیز ابلاغ شده است.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری درباره تخلف احتمالی ایرلاین ها در فروش بلیت پرواز با قیمت بالاتر از نرخ مصوب ادامه داد: ما در سال های گذشته نیز تجربه این گونه مسائل را داشته ایم. اگر شرکت هواپیمایی نسبت به رعایت نرخ بلیت اقدامات لازم را انجام ندهد، سازمان هواپیمایی به تعلیق پرواز موردنظر اقدام خواهد نمود. مردم نیز اگر شکایتی داشته باشند به سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع دهند.

جلالی درباره رعایت سقف فروش 60 درصد پروازها گفت: این محدودیت فروش بلیت در مورد پروازهای داخلی است و به پروازهای بین المللی تسری داده نشده است. در حال حاضر نیز در همه پروازهای داخلی رعایت می گردد.

وی تأکید کرد: با این حال اگر ایرلاینی به دلیل نقص فنی درخواست افزایش ظرفیت فروش بلیت به سازمان هواپیمایی ارائه دهد، به صورت موردی آنالیز خواهد شد.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما در امسال گفت: در آبان ماه امسال با افزایش 10 درصدی قیمت بلیت موافقت شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1460

به "بلیت پروازهای نوروزی افزایش نمی یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت پروازهای نوروزی افزایش نمی یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید