برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران

به گزارش گروه سرگرمی، محمودی سفیدکوهی از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران از 13 تا 16 اسفند ماه امسال اطلاع داد.

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسین محمودی سفیدکوهی مدیرکل دفتر راهنمایی نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با بیان این خبر اضافه کرد چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با مدیریت اجرایی مرکز کار ایران برگزار می گردد .

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد، اضافه کرد: چهارمین نمایشگاه بین المللی کار تهران از سوی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و با حضور سازمان ها و شرکت های داخلی و خارجی برگزار می گردد .

محمودی هدف از برگزاری این نمایشگاه را رویارویی مستقیم کارفرمایان و کارجویان دانست و اضافه کرد: حمایت از استارت آپ ها و پروژه های دانش بنیان و ایجاد تعاملات بین المللی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است .

وی اعلام نمود علاقه مندان برای حضور در این نمایشگاه می توانند با دبیرخانه آن به شماره 88883653 تماس گرفته یا برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای نمایشگاه به نشانی http://www.iranjobex.com مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1731

به "برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید