با این هاب هوشمند چوبی، وسایل خانه را کنترل کنید!

به گزارش گروه سرگرمی، نسل نو یک گجت مجذوب کننده در نمایشگاه CES 2024 معرفی شده است که می توانید هم زمان از آن به عنوان یک محصول دکوری چوبی و هاب هوشمند خانه بهره ببرید.

با این هاب هوشمند چوبی، وسایل خانه را کنترل کنید!

Mui Lab از نسخه بعدی نمایشگر هوشمند خود رو نمایی نموده است که جایگزینی زیباتر برای هاب های هوشمند معمولی ساخته شده از شیشه، پلاستیک یا فلزات براق محسوب می گردد. این محصول که می تواند به عنوان بخشی از دکور استفاده گردد، پیلار مموری (Pillar Memory) نام دارد ضمن استفاده از یک مانیتور پیکسلی لمسی، یک روکش چوبی نازک سراسر آن را دربر گرفته است.

نمایشگر این گجت تک رنگ است و اطلاعات را با پیکسل های سفید به نمایش می گذارد. اگرچه یک محصول مالی است اما مقرون به صرفه یا زشت به نظر نمی رسد. این اثر مشابه نمایشگری است که نایکی (Nike) سال ها پیش در ردیاب های تناسب اندام FuelBand خود استفاده می کرد، اما شدت نور پیکسل های LED سفید در این محصول کاملا با بافت چوب هماهنگ است.

صفحه نمایش Pillar Memory لمسی است و با بهره گیری از فناوری قلم Wacom عرضه می گردد که به لطف سال ها تجربه در زمینه قلم های لمسی، نسل دوم، بهبود چشمگیری را نسبت به نسل قبلی دارد. با استفاده از یک قلم دیجیتال می توان یادداشت های مختلفی را روی حافظه ستونی ایجاد کرد.

این محصول علاوه بر قابلیت کنترل و ارائه اطلاعات وسایل هوشمند خانه، به عنوان یک دفترچه یادداشت دائمی هم کاربرد دارد که داده های ثبت شده روی آن به طور اتوماتیک ذخیره می شوند و احتمالا در دستگاه های دیگر هم در دسترس باشند. هنگامی هم که از آن استفاده نمی گردد، مانند یک شلف دیواری مینیمال دیده می گردد.

قیمت دقیق فروش این محصول هنوز تعیین نیست اما طبق کارزاری که در کیک استارتر برای حمایت از این محصول ارائه شده، قیمت اعلام شده برای آن 499 دلار شده است.

منابع: Gizmodo, Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 دی 1402 بروزرسانی: 18 دی 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2275

به "با این هاب هوشمند چوبی، وسایل خانه را کنترل کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این هاب هوشمند چوبی، وسایل خانه را کنترل کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید