باوفا: از همه کشتی گیرانم راضی ام اما توقعم بیشتر بود

به گزارش گروه سرگرمی، سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت که از عملکرد شاگردانش در رقابت های قهرمانی جهان رضایت دارد هر چند توقع بیشتری از آنها داشته است.

باوفا: از همه کشتی گیرانم راضی ام اما توقعم بیشتر بود

حمید باوفا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد نایب قهرمانی تیم کشتی جوانان ایران در دنیا گفت: از قبل می دانستیم امسال کارمان خیلی سخت تر از سال های گذشته است. خیلی هم کار کردیم، همه دنیا روی تیم های پایه شان سرمایه گذاری کرده اند. دو سال قهرمان دنیا شده بودیم و همه حریفان به دنبال دریافت این عنوان از ما بودند. من از همه شاگردانم راضی هستم، هرچند می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم. همه آنها خیلی تلاش کردند، از بعضی بچه ها به خاطر توانایی های فنی شان انتظار داشتیم روی سکو بروند، اما به هرحال این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: ترکیه متحول شده و حرف برای گفتن دارد. مجارستان خوب در بخش جوانان کار کرده، آمریکا و کوبا هم خیلی خوب هستند. قطعا کار ما در آینده از این هم سخت تر می شود. اگر بخواهیم همچنان جزو مدعیان بمانیم باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و خیلی تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد طلایی های تیمش شرح داد: محمد ناقوسی بعد از اینکه در نوجوانان دنیا سوم شد، به اردوی جوانان آمد، در جام شاهد، جام تختی، تورنمنت های کرواسی، صربستان، گرجستان و رقابت های آسیایی کشتی گرفت و کسب تجربه کرد تا اینکه در جوانان دنیا به مدال طلا رسید. کشتی گیر در راستا کشتی دریافت و مسابقه ساخته می شود. وقتی یک تیم نتیجه می گیرد، یک عده چندین سال زحمت می کشند که در نهایت آن می شود موفقیت. ناقوسی میدان های خوب دید و در دنیای کشتی های جانانه ای گرفت.

باوفا در مورد طلای سنگین وزن تیم ملی جوانان گفت: علی اکبر یوسفی کشتی گیر بسیار توانمند و باتعصبی است. فاکتورهای خاصی در سنگین وزن دارد که اگر از آنها استفاده کند می تواند یکی از امیدهای مدال طلا در سنگین وزن بزرگسالان دنیا باشد. او در استونی حریفان سرسختی داشت اما همه را از پیش رو برداشت. پویا دادمرز هم فوق العاده خوب کشتی گرفت، باغیرت، همینطور شاهین بداغی. از عملکرد همه نفرات در کل راضی هستم، هرچند توقع من بیشتر از این بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 240

به "باوفا: از همه کشتی گیرانم راضی ام اما توقعم بیشتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باوفا: از همه کشتی گیرانم راضی ام اما توقعم بیشتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید