انتقاد نامزد ریاست جمهوری آمریکا از اقدام های ضد ایرانی ترامپ

به گزارش گروه سرگرمی، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا با انتقاد از اقدام های خصمانه ترامپ علیه ایران گفت این اقدامات آمریکا را از متحدانش جدا نموده است.

انتقاد نامزد ریاست جمهوری آمریکا از اقدام های ضد ایرانی ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران الیزابت وارن نامزد دموکرات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا چهارشنبه در توییتی از اقدام های نابخردانه دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در قبال ایران انتقاد کرد.

الیزابت وارن در این توییت نوشت: اقدام های ترامپ ما را از متحدان جدا ساخت. این اقدام ها خطر درگیری را افزایش می دهند و ما را با خطر بیشتر روبرو می نمایند. هرج و مرج و سردرگمی راهبرد نیست بلکه در جهت یک فاجعه است و من اجازه نخواهم داد که این دولت ما را به جنگ دیگری در خاورمیانه بکشاند.

وی در بخش دیگر این توییت با اشاره به اقدام اشتباه ترامپ در خروج از برجام گفت: برجام در حال کار بود، اما ترامپ به وسیله مشاوره با تیم امنیت ملی خود آن را مکوششی کرد. دولت ترامپ از سال گذشته بدین سو برای تغییر رژیم ایران، این کشور را تحریک نموده و در کوشش برای فروپاشی اقتصاد ایران برآمده است.

الیزابت وارن چندی قبل به طور رسمی کارزار انتخاباتی خود را آغاز کرد. وی در سخنرانی هایش خواهان مقابله با دلالان قدرت شده و به انتقاد از نخبگان سیاسی جامعه آمریکا پرداخته است.

این در حالی است که نظرسنجی اخیر شبکه فاکس نیوز درباره نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 نشان می دهد که جو بایدن با اختلاف فاحشی در صدر واقع شده است. بایدن در این نظرسنجی 35 درصد آرا و الیزابت وارن تنها 5 درصد آرا را به خود اختصاص داده است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 157

به "انتقاد نامزد ریاست جمهوری آمریکا از اقدام های ضد ایرانی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نامزد ریاست جمهوری آمریکا از اقدام های ضد ایرانی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید