انتقاد ملی پوش قدیمی از مدافع اسبق تیم ملی

به گزارش گروه سرگرمی، محمود ابراهیم زاده ار مردان تیم ملی در دهه پنجاه محسوب می گردد که امروز در کشور آمریکا زندگی می نماید، ابراهیم زاده که میز تاریخ این هفته رسانه طرفداری را به دقت دیده بود، اعتقاد دارد ادعای حسین گازرانی نمی تواند مبنای کاملا منطقی داشته باشد.

انتقاد ملی پوش قدیمی از مدافع اسبق تیم ملی

محمود ابراهیم زاده، پرویز قلیچ خانی را صاحب یک هویت مستقل ورزشی در تاریخ فوتبال ایران دانسته و اعتقاد دارد پرویز قلیچ خانی هیچ تلاشی برای برآورده کردن خواسته هایش نمی کرد بلکه همه در فوتبال ایران تحت تاثیر دیدگاه های او بودند.

حسین گازرانی درباره شکست سال 1352 تیم ملی برابر استرالیا با نتیجه 3-0 در مقدماتی جام جهانی 1974 گفته بود عامل باخت تیم ملی پرویز قلیچ خانی بود که رفیق نزدیکش یعنی مهدی لواسانی را به تیم ملی تحمیل نموده و در واقع ضعف این بازیکن باعث دریافت 3 گل تیم ملی برابر استرالیا شده بود.

محمود ابراهیم زاده در این باره گفت:

نباید در تاریخ انحرافی از نظر صحت رخداد ها صورت گیرد، آن ها که پرویز قلیچ خانی را می شناسند خوب می دانند پرویز قلیچ خانی صاحب دیدگاه های اجتماعی، سیاسی، ورزشی و علمی منحصر به فردی بود که باعث می شد همه از او حساب برده و تحت تاثیر نظراتش قرار بگیرند. او اصلا در کار مربیان دخالت نمی کرد، اما همه مربیان و مدیران باشگاه های کیان و تاج و دارایی و عقاب و پاس و پرسپولیس که او در آن ها بازی نموده بود تحت تاثیرش قرار داشتند.

ابراهیم زاده در خاتمه گفت:

اتفاقا روابط و رفیق بازی ها در بعضی بخش ها بیشتر نمود داشت و بعضی دوستان به خاطر هم باشگاهی بودن با مربیان سابق تیم ملی در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار می گرفتند.

منبع:طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2252

به "انتقاد ملی پوش قدیمی از مدافع اسبق تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد ملی پوش قدیمی از مدافع اسبق تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید