انتقاد تند از یک پرسپولیسی؛ این بازیکن بی کیفیت را هرکس جذب نموده باید جواب بدهد!

به گزارش گروه سرگرمی، سرمذربی ساق پرسپولیس گفت کسانی که مهاجم برزیلی را جذب نموده اند باید جوابگوی کیفیت پریرا باشند.

انتقاد تند از یک پرسپولیسی؛ این بازیکن بی کیفیت را هرکس جذب نموده باید جواب بدهد!

به گزارش خبرنگاران حمید درخشان در خصوص این بازی گفت: با توجه به حساسیت هفته های پایانی، تیم پیکان در این ملاقات، بازی بسته ای از خود ارائه کرد. در این بازی خطوط دفاعی و میانی پیکان با بازی تدافعی، کار را برای مهاجمان پرسپولیسی سخت نموده بود و اگر این بازی به تساوی می رسید به طور قطع سرخپوشان از نظر روحی و روانی به هم می ریختند.

وی با بیان اینکه 2بازی پیش روی پرسپولیس برای کسب جایگاه قهرمانی بسیار حساس و حیاتی خواهد بود، اعلام نمود: پرسپولیسی ها برای کسب قهرمانی محکوم به برد در این 2 بازی هستند. بازی های پیش رو سرخپوشان مقابل گل گهر سیرجان و نساجی مازندران راحت نیست. آنها باید تمرکز خود را روی این 2 بازی بگذارند تا بتوانند به عنوان قهرمانی دست پیدا نمایند. رقیب پرسپولیس بازی های راحت تری نسبت به این تیم دارد.

پیشکسوت پرسپولیس توضیح داد: پرسپولیسی در این فصل در خطوط سه گانه عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته اند و نمی توان در خصوص تغییرات صحبت کرد، اما برای فصل آینده باید ارزیابی صورت گیرد تا نقاط قوت و ضعف این تیم شناسایی گردد.

درخشان درباره نیمکت نشینی محمد گفت: عمری را می توان یکی از بازیکنان باکیفیت این تیم قلمداد کرد. شاید به دلیل مصدومیت و ایده آل نبودن شرایطش کادرفنی کمتر از او در میدان بهره می برند.

وی در پاسخ به این سوال که کیفیت بازیکن برزیلی پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: کسانی که لئوناردو پریرا جذب نموده اند باید جوابگو باشند. این بازیکن برزیلی را من جذب ننموده ام که بخواهم در خصوص عملکرد او جوابگو باشم. او بازیکن بی کیفیتی بوده و نتوانسته اهداف کادر فنی را در زمین به خوبی اجرا کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2211

به "انتقاد تند از یک پرسپولیسی؛ این بازیکن بی کیفیت را هرکس جذب نموده باید جواب بدهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند از یک پرسپولیسی؛ این بازیکن بی کیفیت را هرکس جذب نموده باید جواب بدهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید