استقلال یک سر و گردن از پرسپولیس و سپاهان بالاتر است ، در زمین حریف ما نمی شوید!

به گزارش گروه سرگرمی، پیشکسوت آبی ها درباره روحیه تیمی استقلال پس از مسائل اخیر اضافه کرد: همه بازیکنان با توجه به مسائلی که دارند با تمام توان و تعصب به میدان می روند و این یک مزیت مهم برای تیم است.

استقلال یک سر و گردن از پرسپولیس و سپاهان بالاتر است ، در زمین حریف ما نمی شوید!

به گزارش خبرنگاران محمد نوری درباره برد تیم فوتبال استقلال تهران مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی بسیار خوبی بود. استقلال این روزها از لحاظ فنی شرایطی عالی دارد و فوتبالی باکیفیت ارائه می دهد. استقلال از لحاظ تاکتیکی هم عالی کار می نماید و هیچ تیمی جلودارش نیست. خودتان می دانید بازی مقابل آلومینیوم در اراک اصلا کار آسانی نیست. آن ها یقه تمام تیم های مدعی را گرفته اند و برد استقلال از این نظر هم اهمیت فراوانی دارد.

وی در ادامه اضافه نمود: فکر می کنم استقلال ساپینتو این روزها بسیار خوب کار می نماید و شرایط قهرمانی را دارد اما حاشیه ها و مسائلی که گریبانگیر این تیم شده در بلندمدت ممکن است مشکل آفرین باشد.

پیشکسوت آبی ها درباره روحیه تیمی استقلال پس از مسائل اخیر اضافه نمود: بازیکنان بسیار شاداب بازی کردند و با روحیه. به طور کلی از لحاظ فنی این تیم جا افتاده و ساپینتو آرایش تیم را پیدا نموده و بازیکنان دوباره اوج گرفته اند. محبی، قایدی، سیلوا و یامگا همگی خوب کار می نمایند. همه بازیکنان با توجه به مسائلی که دارند با تمام توان و تعصب به میدان می روند و این یک مزیت مهم برای تیم است. اگر مسئله ای پیش نیاید استقلال می تواند جام را بگیرد. امیدوارم این مسائل در راه قهرمانی سدی برای استقلال نشود.

نوری درباره افت تیم در اواخر نیم فصل اول و سپس بردهای بعد از آن عنوان نمود: شاید بتوانیم بگوییم آن شکست ها زمینه ساز پیروزی های بعد شد. بازیکنان بعد از آن بازی ها به خود آمدند. بازیکنان به روند رو به رشد پس از آن دو بازی برگشتند. به هر حال فوتبال است و شکست. استقلال هم در آن بازی ها باخت. خداراشکر بازی ها با موفقیت استقلال توام شده و با تمام احترامی که برای تیم ها قائل هستیم استقلال لایق ترین تیم برای دبل کردن است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت: شانس قهرمانی استقلال بسیار بالا است. صددرصد طرفداران باید امیدوار باشند. بنده بازی های دیگر تیم ها را هم می بینم اما باید بگویم استقلال یک سر و گردن از دیگر تیم ها بهتر کار می نماید. درون زمین حریف استقلال نمی شوند و بازیکنان با تمام قوا همه را شکست می دهند. دربی بازی معین نماینده ای است و تاثیر آن بر قهرمانی زیاد. امیدوارم آن بازی هم با پیروزی تیم استقلال مقابل پرسپولیس انتها پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2200

به "استقلال یک سر و گردن از پرسپولیس و سپاهان بالاتر است ، در زمین حریف ما نمی شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال یک سر و گردن از پرسپولیس و سپاهان بالاتر است ، در زمین حریف ما نمی شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید