امانگ آس خاتمه آذر ماه برای پلی استیشن و ایکس باکس عرضه می گردد

به گزارش گروه سرگرمی، بالاخره پس از مدت ها انتظار، بازی محبوب امانگ آس (Among us) ساخته استودیو اینراسلاث (Innersloth) قرار است در ماه دسامبر امسال میلادی برای کنسول های نسل هشتم و نهمی اکس باکس و پلی استیشن منتشر گردد.

امانگ آس خاتمه آذر ماه برای پلی استیشن و ایکس باکس عرضه می گردد

امانگ آس برای اولین بار در سال 2018 روی اندروید و iOS و در ماه نوامبر همان سال برای رایانه های شخصی منتشر شد. در این بازی چندنفره آنلاین، بازیکنان به دو گروه خدمه و متقلبین تقسیم می شوند. هدف خدمه تعمیر و انجام وظیفه های مختلف در سراسر سفینه و هدف متقلبین کشتن خدمه و خرابکاری است بدون آنکه شناسایی شوند. این عنوان در ابتدا نتوانست در اوایل انتشار دیده شود و به عنوانی پیروز تبدیل شود. طولی نکشید که در سال 2020 افراد زیادی از جمله سلبریتی ها، استریمر ها و یوتیوبرها آغاز به تجربه این بازی کردند. با تبدیل شدن این اثر به یکی از پربازدیدترین بازی های توییچ و یوتیوب، در نهایت راه خود را در دسامبر 2020 به کنسول نینتندو سوییچ و گیم پس رایانه های شخصی باز کرد. در همان ماه استودیو بعلاوه بیان نمود که نسخه اکس باکس این بازی نیز در سال 2021 منتشر خواهد شد.

داستان این بازی چنان افسانه ای به نظر می رسید که حتی استودیو سازنده آن که در کوشش برای توسعه نسخه دوم آن بود، تصمیم گرفت تا تمرکز خود را روی نسخه اول این بازی بگذارد و آن را بهبود دهد. محبوبیت فراوان این بازی سازندگان را مجاب کرد که آن را برای کنسول های پلی استیشن نیز در دست توسعه قرار دهند. پایان در یکی از قسمت های State of Play پلی استیشن که چند ماه پیش با تمرکز بر بازی رچت اند کلنک منتشر شد، استودیوی سازنده بازی، عرضه امانگ آس را برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 خاطرنشان کرد. بعلاوه اینتراسلاث بیان نمود که با استودیوی اینسامنیاک گیمز برای آوردن محتوای تزئینی مرتبط با بازی رچت اند کلنک به امانگ آس همکاری داشته است. این همکاری در قالب لباس و کلاه برای شخصیت درون بازی و ربات کلنک خواهد بود.

از آنجایی که مدت زیادی است از بیانیه استودیوی سازنده بازی درباره عرضه آن روی کنسول های ذکر شده می گذرد اما به تازگی تأیید شده که با وجود تأخیر نسبتا زیادی که وجود داشته است، این بازی همچنان در امسال منتشر می شود. خبر خوب این است که تاریخ دقیق آن هم اکنون تعیین شده است.

استودیوی اینتراسلاث تأیید نموده که بازی امانگ آس در تاریخ 14 دسامبر 2021 (23 آذر 1400) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی اکس باکس و پلی استیشن منتشر خواهد شد. با توجه به تاریخ انتشار به نظر می رسد استودیو تمام کوشش خود را نموده که تا آخرین ماه امسال میلادی بازی را به دست بازیکنان برساند. قابل ذکر است که بازی به وسیله گیم پس هم در روز عرضه برای کاربران اکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت بازی همچون دیگر نسخه ها، 4.99 دلار است که طبیعتا نسخه دانلودی خواهد بود. بعلاوه پشتیبانی از قابلیت کراس پلی در تمامی پلتفرم ها وجود دارد.

نسخه فیزیکی بازی (Crewmate Edition) با همکاری ماکسیموم گیمز به عنوان ناشر، با قیمت های 27.99 پوند و 32.99 یورو در 14 دسامبر در بریتانیا و اروپا عرضه می شود. عرضه در ژاپن و کره جنوبی دو روز بعد از آن انجام خواهد شد و در نهایت در تاریخ 11 ژانویه 2022 (21 دی 1400) بازی به آمریکا، کانادا و آمریکای لاتین راه پیدا می نماید. در همین حال، نسخه Impostor و نسخه Ejected هر دو در سال 2022 در منطقه ها مختلف عرضه خواهند شد. استودیو سازنده بازی دلیل تاریخ های متفاوت را محدودیت های حمل و نقل منطقه ای خوانده است.

بازی امانگ آس هم اکنون روی رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS در دسترس است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1840

به "امانگ آس خاتمه آذر ماه برای پلی استیشن و ایکس باکس عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امانگ آس خاتمه آذر ماه برای پلی استیشن و ایکس باکس عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید