اعلام آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه سرگرمی، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در مورد تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به بعضی باشگاه های مورد شکایت خاطرنشان کرد.

اعلام آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت میرمهدی قریشی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواستار محکوم شد. همچنین در مورد هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواستار کمیته با تکلیفی روبرو نیست.

در پرونده شکایت هانیه رحمتی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواستار محکوم شد. در مورد هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواستار کمیته با تکلیفی روبرو نیست. (رای قطعی است)

براساس رای صادره در پرونده شکایت ممی نظرزاده از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 420 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

در پی شکایت محمدرسول اعظمی زاده از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت 140 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواستار محکوم گشت. در مورد هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواستار کمیته با تکلیفی روبرو نیست.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 370

به "اعلام آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید