تعطیلی تمرینات نفت مسجد سلیمان تا اطلاع ثانوی

به گزارش گروه سرگرمی، براساس توافقات اجرا شده میان مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان و کادرفنی این تیم، تمرینات زردپوشان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

تعطیلی تمرینات نفت مسجد سلیمان تا اطلاع ثانوی

به گزارش ، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از چندی پیش اردوی تدارکاتی در تهران برپا نموده اما مسائل اقتصادی باعث شده اعضای این تیم در تهران شرایط دشواری را سپری نمایند و برای مخارج و ابتدایی ترین امکانات دچار مشکل شوند.

در این روزها بعضی از طرفداران و افراد نزدیک به باشگاه، بعضی از هزینه های نفت مسجد سلیمان را پرداخت می نمایند تا تیمشان در اردوی تهران دچار مسائل بیشتری نگردد و تمرینات ادامه پیدا کند.

با این حال اعضای کادرفنی نفت مسجد سلیمان که شرایط را برای بازگشت به مسجد سلیمان و پیگیری تمرینات در این شهر مساعد نمی بینند، با مسئولان باشگاه وارد مذاکره شدند و براساس توافقات اجرا شده، قرار شد از فردا تمرینات این تیم تعطیل گردد.

این در حالی است که مسئولان باشگاه و کادرفنی تیم برای از سرگیری تمرینات صحبتی نداشتند و با وجود این که نفت مسجد سلیمان باید در تاریخ هشتم تیرماه به مصاف شاهین شهرداری بوشهر برود، هنوز زمان شروع مجدد تمرینات زردپوشان تعیین نیست.

با اعلام وزارت نفت، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان دیگر حق استفاده از امکاناتی که پیش از این در اختیارش بود را ندارد و این تیم در ادامه مسابقات نمی تواند از استادیوم شهید بهنام محمدی و خوابگاه خود که از اموال وزارت نفت به شمار می رود استفاده کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1048

به "تعطیلی تمرینات نفت مسجد سلیمان تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی تمرینات نفت مسجد سلیمان تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید