تراکتور در لیگ بیست و یکم پوست اندازی می نماید

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، جمشید نظمی در برنامه موج فوتبال شبکه سهند گفت: پنجره جابجایی تراکتور بسته است و ما نمی توانیم حتی قرارداد داخلی با بازیکن امضا کنیم. ما قراردادمان با نقی زاده را علنی کردیم و فیفا بلافاصله به صورت کتبی به باشگاه اخطار داد. طبق فهرست فراز کمالوند با یک سری از بازیکنان مذاکره و قرارداد داخلی هم امضا شده اما نمی توانیم آن را اعلام کنیم.

تراکتور در لیگ بیست و یکم پوست اندازی می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ تراکت a5 از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی گفت: از بین بازیکنان جداشده، به غیر از مهدی تیکدری قرارداد همه بازیکنان تمام شده بود. میثم تیموری هم یک روز پس از امضای قرارداد با مس رفسنجان بیان کرد که منتظر تراکتور است. محمدرضا خانزاده هم تقریباً نیمی از فصل گذشته را مصدوم بود و بازی نکرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: ما لیگ بیست و یکم پوست اندازی خواهیم کرد تا مسائل اقتصادی را رفع کنیم اما در پی ساختارسازی در باشگاه و کسب سهمیه حضور در آسیا هم هستیم.

جمشید نظمی توضیح داد: مشکل اصلی ما استوکس است که با او برای حضور در دفتر آقای زنوزی تماس گرفته شده تا طلب خود را دریافت کند و با رفع شدن این مشکل، سریعاً طی مکاتبه با فیفا اقدامات لازم برای باز شدن پنجره جابجاییی مان را انجام خواهیم داد.

وی گفت: مشکل اصلی ما پول و بدهی هایی است که از سال های گذشته به باشگاه تحمیل شده است. تراکتور در گذشته از ظرفیت اسپانسر استفاده نمی کرد اما حالا تصمیم گرفتیم با اسپانسری خارج از مجموعه آقای زنوزی قرارداد منعقد کنیم.

مدیرعامل تراکتور گفت: احتمالاً پس از پرداخت بدهی های کنونی، بار دیگر پنجره جابجایی ما بسته خواهد شد و کوشش می کنیم در همین مقطع، قراردادهای بلندمدت خود را ثبت کنیم.

وی یادآور شد: بازیکنان تیم های جوانان و امید ما در ترکیب ثابت تیم بزرگسالان حضور دارند. من در مقطع قبلی حضور خود در تراکتور بودجه آموزشگاه را 10 برابر افزایش دادم، زیرا معتقدم صنعت فوتبال، پرورش و فروش بازیکن است. در حال حاضر آقای ایوب ذوالفقاری به اسم رئیس آموزشگاه باشگاه انتخاب شده و مشغول کارهای زیرساختی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1742

به "تراکتور در لیگ بیست و یکم پوست اندازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور در لیگ بیست و یکم پوست اندازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید