اعتراف فکری بعد از برد استقلال

به گزارش گروه سرگرمی، محمود فکری پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل شهر خودروی مشهد در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: جا دارد از تک تک بازیکنانم تشکر کنم و به مجموعه تیم و همه کسانی برای استقلال زحمت می کشند تا تیم سر و شکل بگیرد، تبریک می گویم. بازی قشنگ و جوانمردانه ای از سوی هر دو تیم انجام شد. نیمه اول و دوم صحنه های خوبی داشت و هر بیننده ای از بازی تیمش لذت می برد و شاید هم هر طرفداری یک جاهایی به خاطر فشار روی دروازه تیمش اذیت شد.

اعتراف فکری بعد از برد استقلال

خدا را شکر که توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم.، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: باید به تیم حریف هم خسته نباشید بگویم و امیدوارم در بازی بعدی پیروز باشند. دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و حریف چه زمانی که 10 نفره نبود و چه زمانی که 10 نفره شد، بازی خوبی را انجام داد و ما را آزار داد. ما می توانستیم روی یکی دو موقعیت دیگر به گل برسیم که نشد، از طرفی، شاید خوش شانس بودیم که تیر دروازه ما را نجات داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین شرح داد: شهر خودرو تیم یکدست و خوبی دارد. مربی حریف جوان است، اما مربیان باتجربه ای کنار او حضور دارند. شهر خودرو می تواند بازی های خوبی ارائه کند و جزو تیم های بالای جدول باشد.

فکری درباره شرایط مصدومیت محمد نادری شرح داد: الان در حال بررسی مصدومیت این بازیکن هستند و فردا قرار است MRI بدهد. ان شاء الله مسئله ای نداشته باشد.

وی در واکنش به اینکه به نظر می رسید مهدی قایدی از تعویضش ناراحت بود، گفت: من چیز خاصی ندیدم که ناراحت یا دلخور باشد. بازیکن دوست دارد 90 دقیقه بازی کند. قایدی در بازی های قبلی 90 دقیقه بازی کرده بود و نیاز بود استراحت کند تا آسیب نبیند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش در نیمه دوم با وجود 10 نفره شدن حریف نتوانست گل دیگری بزند، گفت: در رختکن به بازیکنان سپرده بودیم که در درجه اول دو گل زده را حفظ کنیم و از طرفی از اشتباهات حریف موقعیت به دست آورده و به گل برسیم، اما نه ما به گل رسیدیم و نه حریف. مهم بود که 2 بر صفر بیرون بیاییم و گلی نخوردیم.

فکری در مورد رأی کمیته شرایط فدراسیون فوتبال برای پرداخت غرامت به باشگاه نساجی مازندران شرح داد: فکر کنم این سؤال مربوط به بازی نباشد. الان لازم نمی بینم که صحبت کنم. ما اعتراض می کنیم تا ببینیم که کمیته استیناف چه کار خواهد کرد.ی

وی واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا این بار داوری مسئله ای نداشت، گفت: آیا بازی های دیگر مسئله ای نداشت؟ امروز فکر نمی کنم داوری به ضرر شهر خودرو بوده یا این تیم ضرری کرده باشد. در مجموع داوری اشتباه آنچنانی نداشت که دو طرف ضرر کرده باشند. داوری خوب بود و مسئله ای نداشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می شود امیدرضا روانخواه قرار است به کادر فنی او اضافه شود، یادآور شد: در حال حاضر تصمیم خاصی گرفته نشده و با فرد خاصی صحبت نشده است. فعلا لازم نیست و اگر نیاز ببینیم در بخشی فردی را اضافه کنیم، درباره آن تصمیم خواهیم گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1355

به "اعتراف فکری بعد از برد استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف فکری بعد از برد استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید