از خودروی مدرن هنسی ونوم f5 رونمایی شد

به گزارش گروه سرگرمی، برای پیشرانه F5، یک موتور 6.8 لیتری V8 به کار رفته است و دارای دو موتور توربو با قدرت 1817 اسب بخار و گشتاور زمین شکن 1617 نیوتن متر است.

از خودروی مدرن هنسی ونوم f5 رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبر خودرو، صفر تا 100 کیلومتر در ساعت کمتر از سه ثانیه طول می کشد، اما حداکثر آن 500 کیلومتر در ساعت ادعا می گردد. وزن آن تنها 1360 کیلوگرم است، بنابراین نسبت قدرت به وزن برابر با 1،289 اسب بخار در هر تن است. تمام این قدرت فقط به چرخ های عقب ارسال می گردد، بنابراین ونوم F5 یک حیوان چالش برانگیز است که می تواند پشت فرمان اهلی گردد.

F5 به جای قرض دریافت شاسی از خودرو های دیگر - مانند ونوم GT قبل از آن - توسط هنسی در سطح زمین ساخته شده است. پایه آن بر روی مونوکوک سفارشی تک قاب الیاف کربن ساخته شده است که خود وزن آن فقط 86 کیلوگرم است. برای آیرودینامیک، تقسیم کننده فیبر کربن، دیفیوزر عظیم عقب و اسپویلر ظریف عقب وجود دارد که همگی در ارائه ضریب درگ تنها 0.39Cd نقش دارند. F5 بر روی یک سیستم تعلیق مستقل تنظیم شده است و میراگرهای سیم پیچ در جلو و عقب قرار گرفته است. در همین حال، وظیفه ترمز توسط ترمزهای کربنی-سرامیکی 390x34 میلی متری برمبو با کولیس های AP Racing انجام می گردد .

فقط 24 نمونه از ونوم F5 ساخته می گردد که هر کدام دارای یک قیمت سنگین 2.1 میلیون دلاری هستند. تحویل آن سال آینده شروع می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1356

به "از خودروی مدرن هنسی ونوم f5 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از خودروی مدرن هنسی ونوم f5 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید