ارسال 1600 عنوان کتاب و 600 جلد کاتالوگ به نمایشگاه فرانکفورت

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران: مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی از ارسال 1600 عنوان کتاب، هزار نسخه ماهنامه صنعت نشر و 600 جلد کاتالوگ انگلیسی زبان به کشور آلمان اطلاع داد و گفت: این کتاب ها هم اکنون در حال ترخیص است و در فرانکفورت تحویل ما داده خواهد شد.

ارسال 1600 عنوان کتاب و 600 جلد کاتالوگ به نمایشگاه فرانکفورت

با هزینه سفر توریستی به آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

محمد عظیمی مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، از ارسال بیش از 1600 عنوان کتاب به همراه 600 جلد کاتالوگ به آلمان اطلاع داد و گفت: این محموله کتاب هایی است که توسط موسسه نمایشگاه های فرهنگی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به نمایش گذاشته می شوند.

وی گفت: طی تماس های تلفنی صورت گرفته، محموله کتاب های ایران به سلامت به گمرک فرانکفورت وارد شده و قرار بر این است که به محض تحویل دریافت غرفه ایران در فرانکفورت این محموله به ما تحویل داده گردد.

عظیمی با اشاره به ماهنامه صنعت نشر که با نظارت محتوایی موسسه نمایشگاه های فرهنگی منتشر شده است، گفت: این ماهنامه که به معرفی صنعت نشر ایران می پردازد و حاوی پیغام علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت است، در بیش از هزار نسخه منتشر شده و به فرانکفورت فرستاده شده است،

وی با اشاره به این 1600 عنوان کتاب فرستاده شده گفت: 320 عنوان کتاب انتخاب شده اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، 310 عنوان کتاب انتخاب شده انجمن ناشران و کتابفروشان تهران و حدود هزار عنوان کتاب انتخاب شده موسسه نمایشگاه های فرهنگی این 1600 عنوان کتاب را تشکیل می دهند.

عظیمی در پاسخ به این پرسش که چرا کتاب های انتخاب شده مجمع ناشران دفاع مقدس در فهرست کتاب های ارسالی شما به فرانکفورت قرار ندریافتد، گفت: مجمع ناشران دفاع مقدس کتاب های انتخاب شده خود را دیر به ما اطلاع دادند، زمانی این عناوین اطلاع داده شد که ما کتاب ها را به فرانکفورت فرستاده بودیم، بنابراین قرار بر این شد که این مجمع خود کتاب ها را به فرانکفورت بیاورد و در مقابل ما فضای لازم برای نمایش و عرضه این کتاب ها را در اختیار آن ها قرار خواهیم داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 754

به "ارسال 1600 عنوان کتاب و 600 جلد کاتالوگ به نمایشگاه فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 1600 عنوان کتاب و 600 جلد کاتالوگ به نمایشگاه فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید