اختصاص هزار متر زمین برای ساختمان جدید فدراسیون موتورسواری

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پس از پیگیری های دکتر ناظمی در مورد احداث سازه ای مدرن برای مجموعه اداری و تخصصی فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی و با موافقت وزارت ورزش و جوانان، یک قطعه زمین هزار متری به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اختصاص پیدا کرد.

اختصاص هزار متر زمین برای ساختمان جدید فدراسیون موتورسواری

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

براساس این گزارش، پس از افتتاح و راه اندازی آموزشگاه بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی و اختصاص 10 قطعه زمین به هیات های استانی و همچنین تخصص یک صندلی به رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در موزه ملی ورزش ایران، این بار مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون پس از انجام آنالیز های لازم و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مدیران شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در راستای ایجاد و توسعه زیر ساخت های به روز رشته موتورسواری و اتومبیلرانی از اختصاص زمین هزار متری در مجموعه ورزشی آزادی برای خانواده عظیم این ورزش اطلاع داد.

در این راستا و با برنامه ریزی اجرا شده، پروژه ساختمان اداری مدرن و مطابق با استانداردها و معماری ورزشی جهت استقرار بخش های مختلف کمیته های اجرایی و فنی و تخصصی در دستور کار نهاده شد.

همچنین پیش بینی های لازم برای ایجاد امکانات رفاهی و پزشکی و تخصصی برای ورزشکاران، مربیان و سایر اعضای خانواده عظیم این رشته انجام شد.

اختصاص یک هزار متر زمین در شمال شرقی استادیوم آزادی با نگاه ویژه و دستور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مساعدت و همکاری مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی محقق شد و در دهه اول مردادماه در مراسمی با حضور مسیولان ورزش کشور و کمیته ملی المپیک کلنگ احداث سازه ای زیبا و شکوه مند برای خانواده عظیم موتورسواری و اتومبیلرانی کشور زده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1028

به "اختصاص هزار متر زمین برای ساختمان جدید فدراسیون موتورسواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص هزار متر زمین برای ساختمان جدید فدراسیون موتورسواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید