آموزش الزامات گردشگرپذیری به اصناف شهر سرعین

به گزارش گروه سرگرمی، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین از تدارک برنامه آموزش الزامات گردشگرپذیری به اصناف شهر سرعین خبر داد.

آموزش الزامات گردشگرپذیری به اصناف شهر سرعین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، سید مصطفی سید محسنی سرپرست میراث فرهنگی شهرستان سرعین امروز سه شنبه 6 آذر 97 در جلسه هم اندیشی با اتحادیه اصناف سرعین شرح داد: به منظور آموزش مشتری مداری و گردشگر پذیری دوره هایی تدارک دیده شده است.

او افزود: با وجود اینکه سرعین قطب گردشگری کشور محسوب می شود اما ضروری است برخی الزامات گردشگرپذیری آموزش داده شده و اصناف در جریان آخرین استانداردها و اطلاعات علمی قرار گیرند.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین متذکر شد: خود اصناف نیز نسبت به شرکت در دوره های آموزشی راغب هستند و اداره کل میراث فرهنگی فرصت ارائه آموزش ها را فراهم ساخته است.

سید محسنی تاکید کرد: دور ه های آموزشی تا انتها امسال برگزار می شود تا هم در فصل زمستان و هم در فصل بهار سال آینده اطلاعات ارائه شده مورد استفاده اصناف قرار گیرد.

او ارتقا آموزش ها در بخش گردشگری را ضروری دانست و تاکید کرد: انتظار می رود اصناف نیز بعد از شرکت در دوره ها آموزه های خود را به صورت عملی مورد استفاده قرار دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 215

به "آموزش الزامات گردشگرپذیری به اصناف شهر سرعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش الزامات گردشگرپذیری به اصناف شهر سرعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید