آشپزی را به مدیریت استقلال ترجیح می دهم! ، وزارت ورزش نبودم

به گزارش گروه سرگرمی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت شایعه مدیرعاملی اش در باشگاه استقلال صحت ندارد.

آشپزی را به مدیریت استقلال ترجیح می دهم! ، وزارت ورزش نبودم

به گزارش خبرنگاران، بعد از کناره گیری حجت کریمی از مدیرعاملی باشگاه استقلال شایعات زیادی درباره جایگزین او مطرح شده است. یکی از این شایعات درباره میرشاد ماجدی است. ماجدی که سوابق زیادی در استقلال دارد و اکنون در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عضویت دارد، امروز در گفت و گوی خود از مدیرعاملی در استقلال ابراز بی اطلاعی کرد.

او در واکنش به این مسئله در گفت و گو با برنامه ورزشگاه بیان نمود: فضای مجازی و حاشیه ها و شایعات آنقدر در فوتبال ایران زیاد شده که آدم نمی داند چه بگوید. من این خبر را خودم شنیدم و درست زمانی شنیدم که در خانه بودم و داشتم آشپزی می کردم!

او درباره اینکه گفته شده به وزارت ورزش رفته است، گفت: من در منزل بودم و در وزارت ورزش نبودم و اتفاقات بیرون را نمی دانم. دوستان می گویند شما مصاحبه کردی؟ گفتم نه. جالب است که مصاحبه بلند و سوال و جواب شده را از خودم فرستادند که اصلا خبر نداشتم!

ماجدی در بخش دیگری از حرف هایش اضافه نمود: به من چندین بار در گذشته برای مدیریت استقلال گفته بودند، اما شما باید شرایط را در نظر بگیرید و ببینید می توانید کمک کنید یا نه. کسی باید بیاید که بتواند کمک کند. کمک کردن یعنی اینکه بتواند باری را از روی دوش باشگاه بردارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2237

به "آشپزی را به مدیریت استقلال ترجیح می دهم! ، وزارت ورزش نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزی را به مدیریت استقلال ترجیح می دهم! ، وزارت ورزش نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید